Compulite Vector ft. Enttec Usb Pro

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Thijsvanhetreve.nl
    • Oct 2006
    • 9

Compulite Vector ft. Enttec Usb Pro

Beste mensen,

De laatste tijd veel gewerkt met Compulite, wat erg fijne lichttafeltjes zijn.
    De nieuwste Vector-lijn van Compulite is erg leuk te bedienen, Windows XP met een leuk kastje met motorgestuurde schuifjes. Hartstikke mooi mechanisme, maar mijn vraag:

Als het mogelijk is om de software bundel van Compulite te laten draaien op een windows xp systeem.....is het dan ook mogelijk om de software van Vector te downloaden en d.m.v de Enttec Usb Pro (die ik hier toevallig heb liggen) mijn uitgang te creeëren?

Dus ff samengevat: wat ik wil, is mijn mh's, parren en alle lichtzooi aansluiten op mijn mooie Enttec USB pro kastje, dan via usb-kabeltje richting mijn laptop, en d.m.v Compulite Vector software de hele mikmak aansturen........

Kan iemand mij helpen om dit voor elkaar te krijgen?
  • Peter Vanhove
    • Jun 2002
    • 347

Dat zal hoogstwaarschijnlijk niet lukken, tenzij de mensen van Compulite de Enttec interface in hun programma ondersteunen.
    Voor zover mij bekend is de enige commerciële software die te gebruiken is met de Enttec interfaces deze van Chamsys, naast natuurlijk een aantal niet commerciële software zoals Freestyler enz...
    Op de Enttec website kan je links vinden naar alle programma's die met hun interfaces werken.
    Import BeNeLux : TW AUDiO - ENTTEC - TECNARE
    Import BeLux : HEIL SOUND - LOGIC SYSTEMS

Comment

• André B
      • Sep 2006
      • 3

Ga er maar niet vanuit dat het gaat werken. Anders heeft compulite een hoop ontwikkeling gedaan voor software etc en dan zou je het zo vrij kunnen gebruiken zonder maar iets van hun producten te moeten kopen. Dat zou niet slim van compulite zijn.

De vector serie is idd best wel okee ben er op het moment druk mee bezig.

mazzels

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

Originally posted by Thijsvanhetreve.nl
        de Enttec Usb Pro (die ik hier toevallig heb liggen) mijn uitgang te creeëren?

Dus ff samengevat: wat ik wil, is mijn mh's, parren en alle lichtzooi aansluiten op mijn mooie Enttec USB pro kastje, ?

jaja... wederom een **************-productie

Comment

• kokkie
          • Nov 2003
          • 1166

Ik ben benieuwd wanneer deze vraag eens in het geluidsforum wordt gesteld. Een digico werkt namelijk ook onder Windows XP.

Zo zwerft er ergens ook een foto van HogPC geïnstalleerd op een Maxyzz, het zou best handig zijn als je je favoriete software op je favoriete hardware zou kunnen installeren
          Last edited by axs; 07-02-07, 01:03.
          Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• Ahmed Al Dayri
            • Oct 2005
            • 354

Originally posted by kokkie
            Ik ben benieuwd wanneer deze vraag eens in het geluidsforum wordt gesteld. Een digico werkt namelijk ook onder Windows XP.

Zo zwerft er ergens ook een foto van HogPC geïnstalleerd op een Maxyzz, het zou best handig zijn als je je favoriete software op je favoriete hardware zou kunnen installeren
            Een beetje van dit, een beetje van dat. En zo is je ideale sturing ontstaan.
            Ideaal toch?
            Last edited by axs; 07-02-07, 01:03.

Comment

• axs
              Moderator
              • Jun 2002
              • 2687

Originally posted by kokkie
              If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• axs
                Moderator
                • Jun 2002
                • 2687

Denk trouwens niet dat we hier illegale of niet ondersteunde oplossingen moeten gaan bespreken.

Meeste softwarepaketten zijn geschreven voor een specifieke interface, anderen zijn dan wel weer vrij te gebruiken met diverse softwarepakketten.

Het is dan ook absoluut niet de bedoeling dat we hier gaan opsommen welke dongles wel dan niet met een bepaald pakket zouden kunnen werken via enkele 'ingrepen'
                If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• MEEO Licht en Geluid
                  • Nov 2005
                  • 950

Vector software is toch enkel een Offline Editor? Of heb ik dit nu fout

Als het enkel een Offline Editor is, is het toch logisch dat het met geen enkele interface werkt! En slechts wordt gebruikt om thuis achter je pc een show te maken, en dan in te laden op je Vector?
                  MEEO Audio Licht Rigging,
                  Mark van der Werff
                  Groningen

Comment

Working...