Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
Eindelijk is Avolites met een Upgrade kitje gekomen voor de Pearl 2004. Je kunt dan shows saven en uploaden, personality files uploaden met een USB stick. Voor onlangs aangeschafte tafels is de upgrade kit zelfs gratis!
Alleen de 600 eur vind ik persoonlijk beetje duur om te kunnen saven op USB.
En ik vraag me af of het laden van de personality files ook veel sneller gaat. Als dat zo is dan zou het nog een aardige tijdswinst op kunnen leveren. Hoef je tijdens het laden van de personality's niet meer naar de WC
600 euro is een hoop geld voor een usb printje, een nieuwe achterplaat en 2 usb stickjes.
Hoe zou de tafel omgaan met directories op een memory-stick? Meerdere shows op 1 stick? Komt er een extra menutjes waarmee je kan bladeren?? Softwarematig brengt dit natuurlijk weer flink wat extra code mee.
Persoonlijk vind ik het jammer dat die kit (in ieder geval officieel) niet voor borris2 geschikt is.
Sneller personalities laden is meer een kwestie van goed filebeheer. Als ik een show patch komt er een floppy in met alleen de personalities die ik nodig heb, en die zijn uncompressed, gaat best rap.
Comment