MAC 500 doet niet wat ik wil

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mustang1
    • Sep 2006
    • 94

jongens, doe ff normaal..... Ik ben geen freak, maar vind wel dat een Mac 700 een erg leuk en mooi spotje is, ik beweer helemaal niet dat dit deze beter is dan een Vari-Lite. Ongetwijfeld zullen er mensen zijn die Vari-Lite beter vinden dan welk merk ook, zo zijn er ook mensen die ik noem maar wat showtec het allerbeste vinden, je kunt het alleen absoluut niet met elkaar vergelijken en dat was ik ook zeker niet van plan. Helaas voor jullie: ik blijf bij mijn gedachte......
    Mooi spul, he?

Comment

• Kilian
      • Dec 2005
      • 179

Originally posted by AJB
      Namens Mustang1 nog zo'n briljante quote;

Elke Lamborgini zou dolgraag een 3de rangs skoda zijn...

TUURLIJK jongen; droom lekker verder, maar typ het hier liever niet meer...
      Verbazende opmerking. Ik snap dat je al vele jaren ervaring heb en vele malen meer verstand van zaken heb dan deze simpele knul hier, maar de nuance ontgaat mij even. Of heb heb ik mn snappertjes vergeten in te nemen?

Comment

• AJB
        • Jul 2003
        • 2289

Originally posted by Kilian
        Of heb heb ik mn snappertjes vergeten in te nemen?
        Allereerst heb je niet iets vergeten, maar BEN je iets vergeten (flauw he...)

Maar anyway: het gaat om de stelling "elke vari-lite zou wel een martin willen zijn o.i.d." De kwaliteit van beide types getransformeerd in de autowereld, levert mijn reactie.
        If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
        ------------------------------------------------
        Arvid Buit
        Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• hobbyma
          • Oct 2006
          • 6

Deze discussie kan zo nog jaren doorgaan, welke spot is goed en welke niet. Hetzelfde als met lichttechnici, sommige zijn goed en sommige niet. Als er alleen maar goede technici waren die alles uit een fixture halen wat erin zit dan zouden merken als martin niet bestaan.
          Moet ik eerlijk zeggen dat de 2000 spot het goed gedaan heeft, maarja vergelijk 'm met de vl 3000 spot en hij valt weer weg.
          Natuurlijk is er ook een groot prijsverschil, je betaald voor kwaliteit als je het met minder wil doen dan kan dat gelukkig ook. Geldt ook voor....

Comment

Working...