Robe dj scan 250 op SGM pilot 2000

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tom
    • Nov 2000
    • 160

Robe dj scan 250 op SGM pilot 2000

Heeft iemand dit toevallig aan het werken. Mij lukt het in ieder geval niet. Met de sgm is in ieder geval nix aan de hand aangezien een strobe er gewoon op werkt.
    Grtz,

Tom
  • Steefke
    • Aug 2006
    • 7

Dag Tom,

Wat is dan precies het probleem, is je patch wel goed? geeft hij geen error ''overlap on dmx channel....''?

Grtn Stephan.

Comment

• Tom
      • Nov 2000
      • 160

Kreeg steeds error mismash bij programmeren van de unit. Moet nog wat proberen denk ik.
      Maar de unit werkt nog niet eens als ik heb onder extra patch probeer te laten draaien. Terwijl de strobe onder extra patch hij wel werkt
      Grtz,

Tom

Comment

• Steefke
        • Aug 2006
        • 7

Hoi Tom,

Zo moet het gaan lukken,

Setup, internal library, create new unit, total dmx channel ''6'' invoeren, Lcd effect label ''1'' invoeren, Enter the string for effect onder fader 1 invullen met pijltjes ''col'' fader 2 ''gobo'' fader 3 ''goro'' fader 4 ''shut'' Internal patch, onder col ch3, gobo ch4, goro ch5, shut ch6. Stand-by values niks invullen. Effect type, bij alles effect invullen en bij shut ''dim'' Mirror/head patch, bij X=pan H=1, bij Y=tilt bij H=2. bij L niks invullen. Nu bij unit-name nog even Robe dj-scan 250xt invullen.

Nu zou je geen mishmash moeten krijgen omdat kanalen elkaar niet overlappen.

Succes Grtn Stephan,

Comment

• Tom
          • Nov 2000
          • 160

Steefke bedankt dat is nu gelukt. Maar ik zou de scan toch nu moeten kunnen bewegen via de knop unit. Dit werkt nog steeds niet.
          Grtz,

Tom

Comment

• Steefke
            • Aug 2006
            • 7

Originally posted by Tom
            Steefke bedankt dat is nu gelukt. Maar ik zou de scan toch nu moeten kunnen bewegen via de knop unit. Dit werkt nog steeds niet.
            Ja dat zou moeten lukken, patch bijv als unit 1, uit de setup, druk unit, selecteer unit 1 (groene led gaat knipperen als hij geselecteerd staat) zet de pan en tilt aan, onder de pan en tilt (groene leds gaan branden) nu kun je hem met de pijltjes en met de joystick bewegen.

Grtn,

Comment

• Tom
              • Nov 2000
              • 160

Nee werkt niet snap er nix van.
              Grtz,

Tom

Comment

• Steefke
                • Aug 2006
                • 7

Dan nog even het volgende proberen, setup, internal library, edit existing unit, even je dj scan 250xt pakken die je hebt aangemaakt, dan naar mirror/head patch en daar even kijken of bij PAN alleen de H is ingevuld met 1 en bij TILT alleen de H is in gevuld met 2. En even bij stand by values kijken of daar niets aan staat....

Succes stephan,

Comment

• Tom
                  • Nov 2000
                  • 160

Snap er nix meer van. Ik heb het gecontroleerd ze doen het nog steeds niet. Maar als ik er een strobe achter plug werkt deze wel gewoon.
                  Grtz,

Tom

Comment

• sjoerd
                    • Apr 2004
                    • 341

mischien even mee langs gaan naar iemand die de pilot kent...

Comment

Working...