Martin Personality test....wie?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NiTRO
    • Sep 2002
    • 677

Martin Personality test....wie?

Ik ben even aan het stoeien met Martin Lightjockey, en dan met name het schrijven van personality files. Allereerst wil ik even kwijt dat het allemaal ZEEEER omslachtig gaat....een profile aanmaken in Lightjockey.

Anyway, de help file herhaald ook meerdere malen dezelfde informatie, dus toch maar zelf even gaan stoeien. Nu heb ik wat in elkaar gezet en zou ik graag de mening en suggesties van andere gebruikers horen......vooral zou ik willen weten of het klopt wat ik gemaakt heb.

Ik moet in totaal de channel values van twee kleurenwielen invoeren, in welk veld moet dit eigenlijk?

www.dj-erc.nl/martin/_pixeltrack.GS2
  • Controller
    • Apr 2002
    • 745

Originally posted by NiTRO
    Ik ben even aan het stoeien met Martin Lightjockey, en dan met name het schrijven van personality files. Allereerst wil ik even kwijt dat het allemaal ZEEEER omslachtig gaat....een profile aanmaken in Lightjockey.

Anyway, de help file herhaald ook meerdere malen dezelfde informatie, dus toch maar zelf even gaan stoeien. Nu heb ik wat in elkaar gezet en zou ik graag de mening en suggesties van andere gebruikers horen......vooral zou ik willen weten of het klopt wat ik gemaakt heb.

Ik moet in totaal de channel values van twee kleurenwielen invoeren, in welk veld moet dit eigenlijk?

www.dj-erc.nl/martin/_pixeltrack.GS2

De omslachtigheid vind ik wel meevallen. Maar misschien komt dit omdat ik al een voorraad er in weg heb gezet.

Zoiezo heb je geen export udf files gemaakt maar GS2 files dus lastig te importeren en kan het dus niet testen.

Kleurenwielen kan je zo invoeren op tablad "Fixed Color Control" daaronder vind je de tabbladen Palette 1 en Palette 2. Op deze tabbladen kan je de kleuren specificeren.

Mocht het een van deze profiles zijn want ik maak op uit je GS2 files dat het om een Showtec Explorer gaat en om een Showtec Pixeltrack

Explorer 250 Basic

Explorer 250 Wash

Pixeltrack 6ch

Pixeltrack 12ch

Pixeltrack 24ch

De Udf file kan je simpel importeren in de Fixture library.

Mochten het andere zijn dan laat het maar weten. Dan maak ik ze wel even.
    Last edited by Controller; 08-08-06, 15:27.

Comment

• NiTRO
      • Sep 2002
      • 677

en de UDF file kan ik ook met lightjockey creƫren?

Comment

• Controller
        • Apr 2002
        • 745

en de UDF file kan ik ook met lightjockey creƫren?
        Jazeker, je moet eerst het profile opslaan als een GS2 file en vervolgens kan je van de fixturelibrary een export maken naar een udf file.

Comment

• NiTRO
          • Sep 2002
          • 677

Hoi Dwain,

kun jij eens testen of deze profile werkt?
          Ik wil het uiteindelijk zelf ook weten, dus ben ff verder aan het stoeien geweest. Alvast bedankt voor je hulp!!!

groet,
          Erc

Comment

• Controller
            • Apr 2002
            • 745

Hoi Dwain,

kun jij eens testen of deze profile werkt?
            Ik wil het uiteindelijk zelf ook weten, dus ben ff verder aan het stoeien geweest. Alvast bedankt voor je hulp!!!

groet,
            Erc
            Is goed Erc
            Dat doe ik vanmiddag even, ik kom nu net terug van een klus dus ga even een paar uurtjes plat, maar ik zal hem nakijken voor je.

Comment

• NiTRO
              • Sep 2002
              • 677

Alvast bedankt!

Comment

• Controller
                • Apr 2002
                • 745

Alvast bedankt!
                Ziet er goed uit je bent op de goede weg.

Zag wel dat dmx channel 9 in profiel nog staat, maar je praat over een 7channel head dus zou dat nog even weghalen.

Verder kan die head geen 16 bit aan, en heeft hij geen 16 bit shutter?

Maar nogmaals je bent op de goede weg, als je verder bent dan wil ik hem nog weleens testen.

Comment

Working...