GLP Spot 250 pro

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Xtreme18
    • Aug 2005
    • 53

GLP Spot 250 pro

Halloo,

i kheb vanavond opgebouwd voor een klusje morgen. GEwoon in een kantine van een motorclub.

Hier heb ik dus 2 GLP heads neer gezet, aangesloten op men dmx paneel etc.

Nu reageren ze alleen soms niet ,de een keer wel de andere keer niet. DE shutter wil er bij eentje niet open (alleen via dmx, test mode wel), en de lampen stoppen er regelmatig mee.

Weet iemand wat ik hier nog op zeer korte termijn aan kan doen? of wat het is?

GRoeten remco
  • stekelvarke
    • Dec 2004
    • 1062

Alles nog eens controleren: stroom,adres juist ingesteld, mode juist ingesteld(indien nodig), DMX kabels gebruikt?,kabels doormeten, therminator?,...
    exit night into LIGHT

Comment

• Xtreme18
      • Aug 2005
      • 53

NOu we lalels gecheckt idd, maar het is hee lraar. want ze doen wel bijv pan.titl via dmx. maar 1 opent de shutter niet, dan krijgtde ander dus ook dmx signaal. Ik heb 2heads en 4 parren op mijn dmx kring. NEtjes afgesloten met een terminator:-P

Echt geen idee.
      Beetje klote, moet weg om elf uur vanmorgen, en dan kank er niks meer aan doen!!

Kan het eventuel door de wartme kunnen komen?

Comment

• Ahmed Al Dayri
        • Oct 2005
        • 354

Originally posted by Xtreme18
        NOu we lalels gecheckt idd, maar het is hee lraar. want ze doen wel bijv pan.titl via dmx. maar 1 opent de shutter niet, dan krijgtde ander dus ook dmx signaal. Ik heb 2heads en 4 parren op mijn dmx kring. NEtjes afgesloten met een terminator:-P

Echt geen idee.
        Beetje klote, moet weg om elf uur vanmorgen, en dan kank er niks meer aan doen!!

Kan het eventuel door de wartme kunnen komen?
        Lees je eigen post nog eens door....

Comment

• jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3148

Probeer de Parren en de headjes van ieder een eigen DMX-lijn te voorzien, kan soms helpen.
          Heb je ook echte 110 Ohm bekabeling gepakt, en niet normale 'microfoonkabels'?
          Tafel wel goed ingesteld en geprogrammeerd?
          Zit de stekker goed in het stroompunt? (Als je lamp immers op willekeurige momenten uitvalt.....)
          Adressering in orde?

Draai eens de adressen van de heads om en kijk of het opengaan van de shutter ineens bij de ander gebeurt (dan ligt de fout in de tafel).

Comment

• axs
            Moderator
            • Jun 2002
            • 2687

lijkt mij gewoon verkeerde adressering te zijn.
            Adressen en mode nakijken dus!
            Eentje bv op 8bit staan, de andere in 16bit mode?

Verder checken of je wel de juiste personality voro de PRO in je tafel hebt zitten.
            If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• ralph
              Banned
              • Aug 2000
              • 2649

staan het spotje op GDMX mode?
              Overal de juiste sw versie in?
              Geen resetje meegeprogd in je scenes/chases?
              Wat gebeurt er als je 1 spotje aan je sturing hangt, dan stapsgewijs de rest toevoegen...

Tijd voor een boekje " troubleshooting voor Dummies" ( niet lullig bedoeld, is een van de best verkopende boeken reeksen!)

Comment

• niesten
                • Aug 2004
                • 115

Probleem al opgelost?

Zo ja...wat was de oorzaak?
                Zo nee...Heb je al eens gecontroleerd of de shutter misschien niet meer vast om het asje zit? (Was bij mij nl. bij 1 YPOC het geval toen ik er 4 stuks 2e hands gekocht had).

Groeten,
                Roger
                Sommige buttons op mijn lichttafel doen precies het tegenovergestelde: Full On = Black Out...

Comment

Working...