PULSE DVD eindelijk uit!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

Originally posted by AJB

PULSE is qua lichtshow absoluut uniek, vind het zeer knap hoe men in die tijd zonder de huidige hulpmiddelen zoiets "compleets" kon afleveren. Maar ik blijf erbij dat het bandje niet goed genoeg is voor deze lichtshow

doe het maar eerst s na, een elpee 11,5 jaar in de Top100 houden, en 2e algemeen meest verkopende elpee, enzo...
    Al heeft Arvid wss de meeste hits gemaakt...lol

data
    http://www.pinkfloyd.co.uk/dsotm/modules/loader.swf , >>> historical info of
    Dark Side Of The Moon - Wikipedia

Comment

• AJB
      • Jul 2003
      • 2289

Snap ik natuurlijk ook wel mistr. Mac. Vind het op zich allemaal hartstikke knap van ze, maar merkte gewoon dat ik met tegenzin dvd2 in ging laden... En als enorme muziekliefhebber (ik doe practisch niets anders dan muziek maken en luisteren) is dat toch een vreemde ervaring... Het zuigt op een of andere manier heel veel energie.. Bandje is over het algemeen erg goed, alleen die drummer behoeft echt een paar hommellesjes...

grtz AJB
      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
      ------------------------------------------------
      Arvid Buit
      Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

Originally posted by AJB
        Het zuigt op een of andere manier heel veel energie..

grtz AJB
        sja, psychedelische rock... maar als je m 1x live gezien hebt...(on stage, dus)... waauw...

enne je hoort dat de drummer en de bassist een enorme teringhekel aan elkaar hebben, de een wil langzamer, de ander sneller... En dat hebben de advocatren nog steeds niet uitgezocht

Comment

• Harmen
          • Sep 2003
          • 379

absoluut een super show!

maar of dit nu de besliste nummer 1 is?
          vnd de dire straits on the night live dvd ook een kanshebber, dat is nog zon show waar timing en feel met de band er erg goed inzitten!

Comment

• Halo
            • Nov 2005
            • 178

pulse is iid de beste en nog steeds onovertroffen nummer 1.
            gewoon de beste en meest orginele live lichtshow ooit gegeven.

de enige die voor mij ook maar een klein beetje in de buurt komt is de return of the champions show van queen + paul rogers (ook een gevalletje bijna alles uit en spiegelbolletje pakken tijdens last horizon) kippevel en een traantje hahahahaha

maar die show is van 2005 dus lang niet zo geniaal als pulse uit '96 die zijn tijd erg ver vooruit was.

pulse absoluut nummer 1 dan een hele tijd nix en dan de rest
            steel verstandig...........................jat een appel!
            fietsen is gezond.....................eet meer fietsen!

MARkeTINg light.............nee dank u liever ROBE!

Comment

• par
              • May 2005
              • 15

laten we het dan eens hebben over een echte old school lichtshow....
              STOP MAKING SENSE van de TALKING HEADS.

ik heb natuurlijk ook pulse op dvd en hij is fantastisch, maar bij stop making sense is er nog geen sprake van moving headjes, lasers, etc.
              bekijk eerst even deze show, dit is eigenlijk verplichte kost voor elke lichtman/vrouw.

vriendelijke groeten
              pietje par

Comment

• johannesV
                • Dec 2005
                • 38

Id de dvd zoveel uitgebreider dan de video? ik heb een rip van een videoband, gekocht via ebay ooit... Maar ik zit te twijfelen om de dvd te kopen.

Comment

• par
                  • May 2005
                  • 15

buiten surround geluid niks speciaal, geen extra's ofzo

Comment

• Gast1401081
                    • Mar 2001
                    • 7999

paar stukjes over de tour op zich, wat extra gegevens, en sowieso de moeite waard. heb ze alledrie, de vhs, cd-avi en dvd...

Comment

Working...