Rookmachine

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Joho
    • Jul 2001
    • 1

Rookmachine

Nadat mijn rookmachine (baby fogger) 3 maanden niet in gebruik was geweest, kwam er niet meer uit als 1 mtr rook. Normaal haal ik 5 mtr. Zelf heb ik geprobeerd een beetje schoon te maken, helaas zonder suc6. Kennen jullie dit probleem, of hoe ik het moet oplossen?

Bij voorbaat dank,

Joho

• Music Power
    • Apr 2001
    • 382

En wat nou als ze BIER in je rookmachine gooien ?? Gaat die stinklucht dr weer uit met een cannetje schoonmaakvloeistof ?

(Ja sorry beetje oud topic, maar gevonden via de FAQ)
    Greetz...Frank

Comment

• driesmees
      • Apr 2003
      • 1076

dan is ie waarschijnlijk kapot omdat de stoffen aankoeken bij het verdampen, meegemaakt???
      je zal hem zeker eens moeten uitkuisen met een hele hoop azijn hoor,
      PS: heeft er iemand ooit aan gedacht om 100% azijn te gebruiken? welk effet geeft het, of heeft het geen nut(erge gevallen?)
      [CENTER] [/CENTER]

Comment

• Lex
        • Jan 2004
        • 16

als je een rookmachine schoon gaat maken met azijn en water koffiezetapparaat reiniger of wat voor troep dan ook zoirg er ten allertijde voor dat je na het doorspijten met deze rotzooi meteen het blok doorspoelt met rook vloeistof anders slipt het blok meteen dicht en kan je het weggooien.
        gebruik nooit van die hele goedkope vette rook vloeistof want dit koekt aan in je blok.
        Ik las en pers nu voortaan de verwarmings blokken van Antari open en reinig ze van binnen er zitten drie drukkamers in oom druk op te bouwen bij deze machines is het zo dat bij elke doorgang naar een volgende kamer een soort kaarsvet blijft zitten en dit belemmerd de doorgang, maar vaak is het zo dat er bij het begin of het eind een prop vet zit wat met een naald te verwijderen is.

Comment

• Controller
          • Apr 2002
          • 745

ook naar de topic datum gekeken dit is een topic uit 2001

Comment

• splash
            • Aug 2002
            • 342

Ikzelf heb een antari f80, deze heeft ook een lange tijd weinig rook gegeven.
            Heb hem toen vaak uit elkaar gehaald en doorgespoeld, echter altijd zonder resultaat.
            Nu heb ik een tijdje geleden de pomp opengschroefd om die eens van binnen te bekijken. Daarna heb ik hem weer in elkaar geschroefd, maar ik kwam tot de ontdekking dat je hem in kunt stellen door hem al dan niet strakker dicht te schroeven. Nu loopt hij weer als een zonnetje. Mischien zou je dit bij jou fogger ook kunnen proberen...

Comment

• driesmees
              • Apr 2003
              • 1076

citaat:Geplaatst door splash

Ikzelf heb een antari f80, deze heeft ook een lange tijd weinig rook gegeven.
              Heb hem toen vaak uit elkaar gehaald en doorgespoeld, echter altijd zonder resultaat.
              Nu heb ik een tijdje geleden de pomp opengschroefd om die eens van binnen te bekijken. Daarna heb ik hem weer in elkaar geschroefd, maar ik kwam tot de ontdekking dat je hem in kunt stellen door hem al dan niet strakker dicht te schroeven. Nu loopt hij weer als een zonnetje. Mischien zou je dit bij jou fogger ook kunnen proberen...
              ik heb hetzelfde meegemaakt, maar na het samenshroeven bleef alles hetzelfde, gewoon onder garantie terug naar fabriek, nieuw pompje, alles dik in orde [8D]
              [CENTER] [/CENTER]

Comment

• splash
                • Aug 2002
                • 342

De truuk is ook om hem minder strak in elkaar te schroeven...
                Ik heb trouwens niks meer aan de garantie want dat ding is al ruim 4 jaar oud...

Comment

Working...