Hog iPC, Wholehog3

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Highfield
    • Jun 2006
    • 144

Hog iPC, Wholehog3

hallo,

kan iemand mij het verschil in functionaliteit uitleggen tussen de in de titel genoemde consoles (hop ipc, wholehog3)?

mvg highfield
    Harm Hoogveld

Het begint met ambitie..
  • axs
    Moderator
    • Jun 2002
    • 2687

In functionaliteit is er eigenlijk geen verschil.

iPC draait de PC-versies van de hog 2&3 software, terwijl hog3 enkel hog3 software draait.
    Deze versies zouden in qua functionaliteit identiek moeten zijn aan de console-versies.
    iPC biedt je dus de mogelijkheid om te switchen tussen beide applicaties.

Op hardwareniveau zijn er als opvallende verschillen:[LIST][*]geen ingebouwde touchscreens enkel extern (meegeleverd), echter wel zoals op hog3 uitbereidbaar tot 4[*]beperkt aantal universes, niet uit te breiden via DSP's (max8)[*]geen ondersteuning van DSP's[*]geen crossfader[*]geen viewbuttons[*]ander operating system (linux vs windows embedded)[/LIST]
    If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Frank@highend
      • Oct 2005
      • 65

Originally posted by axs
      [LIST][*]geen ingebouwde touchscreens enkel extern (meegeleverd), echter wel zoals op hog3 uitbereidbaar tot 4 (op de IPC max.[*]beperkt aantal universes, niet uit te breiden via DSP's (max8)[*]geen ondersteuning van DSP's[*]geen crossfader[*]geen viewbuttons[*]ander operating system (linux vs windows embedded)[/LIST]
      even een klein correctie, op de IPC kan je max. 3 touchscreens aansluiten.
      en verder mist de IPC het intensitie en rate wiel
      Last edited by axs; 21-06-06, 10:33.
      Frank Schotman
      High End Systems

Comment

• Highfield
        • Jun 2006
        • 144

ok bedankt ik draai nu hog3pc, om mezelf een beetje wegwijs te maken met het systeem etc. nu heb ik daar ook nog wat vraagjes over:

zijn de shows, gemaakt met hog3pc, dmv een cdtje te importeren in een hog ipc of een hog3?

en is het mogelijk om, op dezelfde pc, dmv wysiwyg de show te visualiseren?
        Harm Hoogveld

Het begint met ambitie..

Comment

• axs
          Moderator
          • Jun 2002
          • 2687

Originally posted by Highfield

zijn de shows, gemaakt met hog3pc, dmv een cdtje te importeren in een hog ipc of een hog3?
          Ja, geen enkel probleem

Originally posted by Highfield
          en is het mogelijk om, op dezelfde pc, dmv wysiwyg de show te visualiseren?
          Ook geen probleem
          If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Highfield
            • Jun 2006
            • 144

goed, na deze tips ben ik verder gegaan met klooien, en ik ben nu zover dat ik hog3pc ga gebruiken. hiervoor zal ik of ergens een usbwidget moeten huren, of een DP2000. deze keuze hangt af van de vraag of hog3pc alleen via usb of ook via ethernet uitstuurt. wie kan me dat vertellen?

met vriendelijke groet,

Highfield
            Harm Hoogveld

Het begint met ambitie..

Comment

• axs
              Moderator
              • Jun 2002
              • 2687

HogPC/iPC werkt enkel met de widgets...
              DP's worden niet ondersteund.

Comment

• Highfield
                • Jun 2006
                • 144

en door naar t volgende probleem, in de handleiding kan ik het niet vinden:

hoe kan ik de poort waarop hog3pc uitstuurt wijziging van 6600 naar een andere?

mvg Highfield
                Harm Hoogveld

Het begint met ambitie..

Comment

• Frank@highend
                  • Oct 2005
                  • 65

Highfield,

Als je in je Hog 3 Start scherm bent (daar waar je kan kiezen of je een new show wil starten of een existing show )
                  ga je naar settings ( midden onder ) en daar kan je de door jouw gevraagde poort veranderen.
                  Mocht je verder nog vragen hebben dan kan je mij natuurlijk ook direct mailen.

Succes
                  Frank Schotman
                  High End Systems

Comment

Working...