lichttafel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mertens
    • Mar 2001
    • 53

lichttafel

voor de vakantie heeft de lichttafel het begeven (perfecte timing) nu wil die band eigelijk wel een ander type tafel maar weet niet welke.
    ze werken nu met een vrezelijke Masterpiece.
    het is natuurlijk wel makkelijk om een nieuwe op te halen want dat is aansluiten en draaien. klaar voor +/-6 rooien.
    nu heb ik dus twee week de tijd om met een altenatief te komen. 12 duizend was over te spreken.
    er moet op: 12* MH en 24 kan. basislicht.
    al vast bedankt.

het zal wel aan mij liggen.
  • ikkke
    • Oct 2004
    • 2

Heren waar zijn we nu helemaal mee bezig !

Als je een leuke tafel wilt hebben en het niet om het geld gaat dan zou ik kiezen voor een internationale tafels b.v Avolite of Hog !
    Heb je ook wat aan bij festievals met groote en buitenlandse acts !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!

Moet je zeggen dat MA ook goed aan de weg timmert met de Grand MA dus . . . . . Voordeeltje van MA vind ik dat de tafels goed ontwikkeld zijn voor Live werk en die niet volledig voor geprogrammerd kunnen worden ! Erg snel in bediening !!!!!!!!!1

Ik heb met div. tafels gewerkt : Alle MA tafels Avolite, Pearl/Saffire Compulite Spark 4D,

Geef mij maar MA of Avolite

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5946

Ja inderdaad ikke, waar ben je nou helemaal mee bezig....
      Al je even had opgelet dan had je de actuialiteit van het onderwerp gezien en had je er wellicht voor gekozen om anders te reageren...

effe opletten mensuh!
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Lightjockey_richie
        • Sep 2004
        • 119

citaat:Geplaatst door FiëstaLj

Nooit mee gewerkt, wel vaker iemand op zien werken, dat leek me toch niet echt handig...

maarja, wie ben ik

Maar wij hebben LEM, bezoek de site
        Schreeuw ff weer als je er eens mee gewerkt hebt...kvind de pearl2004 1 van de fijnste en lekkerste tafels om mee te werken, fijn, snel, makkelijk, maarja..misschien ervaring
        Groetjes
        We Love Crown With GAE

Comment

• FiëstaLj
          • Oct 2000
          • 2068

citaat:Geplaatst door Lightjockey_richie

citaat:Geplaatst door FiëstaLj

Nooit mee gewerkt, wel vaker iemand op zien werken, dat leek me toch niet echt handig...

maarja, wie ben ik

Maar wij hebben LEM, bezoek de site
          Schreeuw ff weer als je er eens mee gewerkt hebt...kvind de pearl2004 1 van de fijnste en lekkerste tafels om mee te werken, fijn, snel, makkelijk, maarja..misschien ervaring
          Groetjes
          We zijn inmiddels alweer een HELE tijd verder..

Heb er ook op gewerkt.. Leuke tafel, maar vind niet dat ie kan tippen aan een hog1000/echelon en consorten..
          Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

Working...