DMX mergers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Poelmans
    • Feb 2004
    • 804

Originally posted by wimbru
    De eerste fabrikant die toegeeft dat zijn merger voor een zekere vertraging in het DMX-signaal zorgt, krijgt van mij respect. De anderen kopen gewoon een Chinese print en stoppen die in hun kastje, zonder te weten wat er precies gebeurt.

Vrijwel alle verkopers beweren dat er geen vertraging is, maar zelfs als de frequentie van beide signalen perfect gelijk is en ze beiden perfect hetzelfde protocol voeren, toch moet er steeds een vertraging zijn.
    De vraag is of die vertraging merkbaar is. Je intelligente tafel heeft ook een vertraging e, tussen dat jij op next cue duwt en die cue werkelijk staat te fonkelen

Comment

• VANEENBERGEN
      • Sep 2003
      • 187

Originally posted by Poelmans
      De vraag is of die vertraging merkbaar is. Je intelligente tafel heeft ook een vertraging e, tussen dat jij op next cue duwt en die cue werkelijk staat te fonkelen
      Dat klopt.

We hadden een keer een vertraging van bijna 1 seconde. De operator zij dat dit kwam omdat er teveer DMX splitters (boosters) in de lijn zaten. Moet je voor al tegen mij zeggen. Ik heb hem dus uitgelecht dat dit toch echtwel zijn AVO-pearl was. als je namelijk meer dan twee MICRO-SECONDE vertraging in een splitter krijg dan wordt je signaal ernstig verpest en werkt het systeem helemaal niet meer. De tafel is dus al een belangrijke factor.

just my 2 cents
      Joost van Eenbergen
      ELC lighting

Comment

Working...