High end SC575 lamp off

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Den dinge
    • Sep 2005
    • 15

High end SC575 lamp off

Hey ik had een vraagske.
    In de manual van de studio color575 staat dat ge eerst uw shutter dicht moet zetten en dan pas het controle kanaal kunt gebruiken.
    Maar als ik zonder shutter dicht te doen shutdown neem dan gaan alle lampen met switched balast uit en de magnetische blijven aan

Als ik eerst mijn shutter dicht doe en dan shutdown neem dan gaan ook de magnetische uit.

Klopt dit en zo ja heeft iemand hier een verklaring voor?

Groetjes
  • kokkie
    • Nov 2003
    • 1166

Is het niet net andersom, dat bij de S versie de shutter dicht moet en bij de M versie niet?

Volgens mij is het alleen een veiligheidsfunctie dat je niet per ongeluk de lamp uitgooid of reset die op de M versie nog niet zat en er op de S versie is bijgekomen. Of was het toch andersom?
    Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• erik2
      • Sep 2004
      • 5

je heb 3 soorten studiocolors hebben je magnetische studiocolors koel vinnen aan de base als die geen koelvinnen hebben kun je de lampen niet uitzetten

Comment

• smmeij
        • Aug 2000
        • 110

Op de hog is het niet shutdown maar home en lampoff, en er staat mij iets van bij dat dat bij meerdere tafles zo is, ik zou zeggen probeer het eens.

Op de hog is het eerst blind, dan op home en home zetten, dan blind uitrdrukken, en dan na 5 sec clear, en als het goed is gaan ze dan allemaal uit...
        The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

Comment

• vectorpijl
          • May 2006
          • 14

Bij de High End SC575 met elektronische ballast, kun je idd door eerst je shutter parameter naar 0% te draaien/zetten en vervolgens de control paramter op lampoff (?%)zetten.

Bij de High End SC575 met mechanische ballast is het onmogelijk om via je tafel de lamp uit te zetten. Technisch gezien niet mogelijk.

citaat van smmeij:

Op de hog is het niet shutdown maar home en lampoff, en er staat mij iets van bij dat dat bij meerdere tafles zo is, ik zou zeggen probeer het eens.

Op de hog is het eerst blind, dan op home en home zetten, dan blind uitrdrukken, en dan na 5 sec clear, en als het goed is gaan ze dan allemaal uit...

Sander

Sander, op de hog heb je wel degelijk een shutdown voor de SC575!

Last edited by vectorpijl; 09-05-06, 23:04.

Comment

Working...