ELC Sidekick Fader 10 & Grand-MA

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MEEO Licht en Geluid
    • Nov 2005
    • 950

Originally posted by Skygrinder
    Een paar maanden geleden op de theatervakbeurs bij de stand van rolight heb ik een werkende setup van een ELC sidekick too en een GMA2 onpc.

Midi word ondersteund voor de MA2 onpc software. alleen wel even correct instellen bij de opties van de software.
    (mocht je dit niet geloven dan kun je dit met Midiyoke en een midiapparaat dit zelf constateren)

Correct me if i'm wrong maar ik heb het werkend gezien.
    GrandMA1 ondersteund ook keurig MIDI hoor...
    MEEO Audio Licht Rigging,
    Mark van der Werff
    Groningen

Comment

• JeroenVDV
      • Mar 2004
      • 963

Originally posted by Skygrinder
      Een paar maanden geleden op de theatervakbeurs bij de stand van rolight heb ik een werkende setup van een ELC sidekick too en een GMA2 onpc.

Midi word ondersteund voor de MA2 onpc software. alleen wel even correct instellen bij de opties van de software.
      (mocht je dit niet geloven dan kun je dit met Midiyoke en een midiapparaat dit zelf constateren)

Correct me if i'm wrong maar ik heb het werkend gezien.
      Zie net ineens dat MIDI inderdaad wordt ondersteund in de nieuwe OnPC software. Was hiervoor nog niet!!

De versie op de theatervakbeurs werkte namelijk via Art-net (art-net vanaf de Sidekick naar GrandMA OnPC) en ook dat werkt alleen als je een 2port-node of andere officiele GrandMA DMX-interface aan de laptop hangt!!
      Creating shows beyond Imagination

Comment

Working...