Vraagje Mac 250 Krypton

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

Vraagje Mac 250 Krypton

Mannen en vrouwen,

ik heb even een vraagje.

Ik werd van de week geconfronteerd met het volgende probleem:

in een Zaaltje waar ik kom hebben ze sinds kort 2 mac 250 kryptons hangen. leuke dingen, alleen 1 probleempje.

Wanneer je ze naast elkaar hangt en dezelfde bewegingen laat maken zie je dat 1 van de twee net iets trager is dan de andere.

iemand een idee of er iets aan te doen is? het is nl. wel jammer, want op deze manier loop je net het synchroon effect mis

Alvast bedankt

groeten Ron
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.
  • soundcheckfrits
    • Jan 2005
    • 455

welke tafel hangt erachter??
    de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• Jasper-Lichtbron
      • Jun 2001
      • 2155

In het menu vind je de optie PTSP en daarmee kun je de snelheid van de pan/tilt beweging instellen. De ene staat dan waarschijnlijk op NORM en de andere op FAST. In eerdere softwareversies leverde de FAST optie nogal wat problemen op, maar dat is nu verholpen. Als je dus een recente software versie hebt kun je de FAST optie gebruiken (versie kun je zien door de head te starten, komt vanzelf even langs). In het andere geval laat je de software updaten, want de nieuwe versie is stukken beter geworden. Ik geloof dat dat 1.5 is....

Verschil tussen FAST en NORM: snellere bewegingen maar minder nauwkeurig, in een discootje wil je waarschijnlijk FAST.

Comment

• Upgrading your system
        • May 2003
        • 1684

Leuk, dat wat de reactie die ik zocht, helaas heb ik nl. geen manual bij de hand, deze liggen op Kantoor.

bedankt voor de snelle reactie.

Software heb ik al geupdate.

en er hangt een exciter van Martin achter. wat ik overigens voor intelli wel een leuke sturing vind
        Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

Working...