Een tijdje geleden heb ik 3 Showtec Multidim MKII gekocht. Die werken op zich meer dan perfect, maar er is 1 probleem. Als ze worden aangeschakeld geven ze even 100% op alle kanalen. Nu is het zo dat er 2 zijn met 4 x Par 56short (dus 1200W per bar) en een waar een JB Dicrolight (8x 250W 120V) aanhangt. Voor die laatste heb ik een adaptor naar bulgin gemaakt. Nu is het zo als die alle 3 tegelijk worden aangeschakeld dat er dus even 4400W op die lijn komt, met als gevolg dat de 16A zekering springt. Aangezien er nooit meer dan 20% vermogen tegelijk wordt gebruikt had ik graag gehad dat de 3 packs op 1 stekker konden zitten, maar dat gaat dus niet.
De vraag is dus: Waarom wil het pack tijdens het aanschakelen even alles volopen zetten, dit terwijl er totaal geen signaal is om dat te doen? Maar belangrijker, is het in te stellen dat dit niet gebeurd?
De vraag is dus: Waarom wil het pack tijdens het aanschakelen even alles volopen zetten, dit terwijl er totaal geen signaal is om dat te doen? Maar belangrijker, is het in te stellen dat dit niet gebeurd?

. Dat een pack dat zo goedkoop is niet professioneel zou zijn verwachte ik wel een beetje. Ik zal dus waarschijnlijk het best 2 of 3 aparte kabels leggen en elk pack apart schakelen. Pack per pack is gelukkig geen probleem.
Comment