Cirkelbeweging Movitec SL250

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jasper-Lichtbron
    • Jun 2001
    • 2155

Onzin, als jou tafel fatsoenlijk kan rekenen draait dat ding gewoon een rondje. Met een MH moet je er alleen op letten dat dat in sommige posities (127/127) een achtje wordt. Wanneer je een hangende (of staande) head op een verticaal doekje richt staat de head zelf dus 90 graden getilt, dan komt er gewoon een rondje uit (niet te groot maken).

"is het volkomen normaal dat hij niet een rechte lijn vormt"

In een rondje zit toch geen enkele rechte lijn, dus die hoort er ook niet te zijn! Waar je naar moet kijken is het gelijdelijk sturen van de motoren zodat pan en tilt een mooie (t.o.v. elkaar verschoven) sinus maken, dat kan een movitec/robe dus niet. Pfff, mensen zullen gewoon eens wat aannemen he! :S

Comment

• stakke
      • Jan 2005
      • 66

Je bent niet helemaal mee in mijn uitleg. Gewoon backdropje (Lees rechte lijn) MH of scanner er boven. In Home positie hangt die juist in het midden. En dat heeft nix met een tafel te maken.
      Of een movitec een en robe wel of geen mooi beweging maakt spreek ik me ook niet over uit. Mijn eerst zin moet je nog maar eens lezen! Dit slaat op het vierkantje.

Comment

Working...