Moving Head Futurelight PHS-260

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TVVL
    • Jan 2006
    • 53

Moving Head Futurelight PHS-260

Iemand ervaring met die moving head, of andere types van dit merk...

Bedoeling is voor gebruik in theater.
  • Halo
    • Nov 2005
    • 178

ik heb alleen ervaring met futurelight scans: de sc-570 en de sc-740 en dat zijn voor het geld erg leuke dingen, zeker de 740's komt een mooie bak licht uit, zijn best nauwkeurig en qua kleurenwisselen oog best wel snel.
    laat ik het zo stellen: naar mijn mening is de prijs qualiteit verhouding bij futurelight erg goed
    steel verstandig...........................jat een appel!
    fietsen is gezond.....................eet meer fietsen!

MARkeTINg light.............nee dank u liever ROBE!

Comment

• DeAl
      • Dec 2003
      • 114

Ik heb zelf een MH-680 van Futurelight, geen ervaring met andere types. Prijs/kwaliteit is prima, fans kunnen in snelheid geregeld worden en maken niet te veel herrie (prisma rotation wel). Lichtopbrengst voor een condensor optiek is niet slecht omdat gobo's E-size zijn (niet bij de MH-660/PHS serie). En hij is behoorlijk snel in pan/tilt bewegingen, zelfs ietsje sneller dan een MAC Krypton (met firmware 1.5.0.0), maar daar heb je in de theaterwereld waarschijnlijk niet veel aan.

Greetz,
      Alain
      The best way to accelerate a computer running Windows is at 9.81 m/s²

Comment

• TLAproductions
        • Jan 2006
        • 98

niemand echt ervaring met deze bakken ?
        ik zie dat er 630° Pan doen in 2.5s !
        lijkt me heel veel en heel snel

iemand die weet hoe het zit met de optiek ?
        zelfde als die van de PHS 250 ?

Comment

• Poelmans
          • Feb 2004
          • 804

Originally posted by TLAproductions
          niemand echt ervaring met deze bakken ?
          ik zie dat er 630° Pan doen in 2.5s !
          lijkt me heel veel en heel snel

iemand die weet hoe het zit met de optiek ?
          zelfde als die van de PHS 250 ?
          Ja, wij hebben die dingen eens gebruikt om uit te testen (we wilden onze MH640 en 660 uitbreiden). Dit was echter een teleurstelling. De PHS reeks is zoooooo traag in vergelijking met de MH660.

Comment

• Lighting
            • Sep 2004
            • 209

futurelight voor het theater,even denken............. NEEN,de trage beweging van een futerelight (ik heb zelf meer als een jaar gewerkt met 8x 680 ) is niet mooi. Hij beweegt pan en tilt niet tegelijk dus plaatjes maken met een mooie fade van stap 1 naar stap 2 is niet mogelijk, voor een disco of rock event is dit nog niet zo heel erg omdat de speed veel hoger ligt,in het theater ga je daar zeker last van hebben.Voor een indicatie over het geluid van fans prisma's en pan en tilt motors(zeker bij snelle bewegingen in BO) de fans gaan naar een bepaalde tijd toch weer naar de hoge stand omdat de unit anders te warm word,het geluid van een "snel" draaiend prisma is zo hoog dat die voor het publiek zeer goed hoorbaar is (ze hingen in een kap van 10 mtr hoog !!!!! Bij een 0 sec fade move in BO zal je publiek je heads zeker !!! horen bewegen ik kan er geen DB nummer aan hangen,omdat ik het niet gemeten heb, maar ik gok rond de 80 ik vind dit dus GEEN spot voor het theater

Kijk dus verder en hou je centen in je zak tot je iets beters tegen komt

Met vriendelijke groet

Lighting
            Last edited by Lighting; 09-06-06, 13:55.
            LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

Comment

• rene.derksen
              • Feb 2004
              • 649

Binnekort ga ik ze is gebruiken voor een diploma-uitreiking, ik heb ook gewerkt met de phs-250 dus kan dadelijk prima een vergelijking geven. de phs-260 is in ieder geval al een verbetering.
              Licht is altijd zwaar.

Comment

Working...