robe 575xt yoke

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Halo
    • Nov 2005
    • 178

robe 575xt yoke

ik krijg 8 van deze units tot mijn beschikking op mijn stage heeft iemand ervaringen met dit speelgoed? is het vergelijkbaar met de mac600? hoe is het qua betrouwbaarheid?

alvast bedankt
    steel verstandig...........................jat een appel!
    fietsen is gezond.....................eet meer fietsen!

MARkeTINg light.............nee dank u liever ROBE!
  • stekelvarke
    • Dec 2004
    • 1062

het gaat dus om de 575xt wash? deze is meer vergelijkbaar met de Movitec WL575
    exit night into LIGHT

Comment

• Halo
      • Nov 2005
      • 178

zover ik nu kan zien 4x wash en 4 x spot sorry

maar te vergelijken met movitech? niet te best dus?

Comment

• Rookie
        • Nov 2004
        • 104

wrm niet te best ? Voor wat wil je ze gaan gebruiken?
        Er is altijd iets wat je kan bij leren

Comment

• stekelvarke
          • Dec 2004
          • 1062

zo slecht was movitec nu ook weer niet. Het zijn best leuke dingen, al is de Robe AT reeks net iets leuker.
          exit night into LIGHT

Comment

• Halo
            • Nov 2005
            • 178

Originally posted by Rookie
            wrm niet te best ? Voor wat wil je ze gaan gebruiken?
            bewegend licht in een nieuw popodium in een zaal ter grote van tivoli de helling ongeveer 650 a 700 man, dit en 96 parren

maare movitec is toch niet erg betrouwbaar?

Comment

• davehouben
              • Dec 2003
              • 92

Nou wij draaien zelf al enkele jaren met Robe, en dan ook de 575xt spots. Ik ben zelf niet zo thuis in Martin maar ik geloof dat de mac 500 ook over een irisfunctie beschikt. Deze heeft de 575xt dan weer niet.
              Wel beschikt ie over een 3 stappen zoomfunctie waarmee je ook hele leuke effecten kunt maken. Verder heeft ie 2 kleurenwielen, 2 gobowielen en alle andere standaard dingen die je op zo'n spot mag verwachten. Ook de wash beschikt over alle standaard dingen die je mag verwachten.
              Met de betrouwbaarheid zit het wel goed hoor! We draaien zelf al jaren zonder problemen met deze headjes. Ze doen zeker niet onder voor Martin naar mijn mening. En ach die Movitec's waren ook niet slecht. Deze waren alleen voor sommige dingen een beetje gevoelig (heat), maar die problemen zijn bij de Robe xt serie allemaal opgelost. Enige wat ik vaker als argument hoor om Martin te nemen is dat het zo makkelijk bij te huren is. Ik denk echter dat Robe tegenwoordig zo populair is en zich bewezen heeft dat het bijhuren van Robe headjes ook geen enkel probleem meer hoeft te zijn. Dus wanneer je ze voor een leuke prijs kunt krijgen zou ik zeggen... zeker doen!!!

P.S: Wel ff tip: Maak de headjes wel eerst even goed schoon voor je ze gaat ophangen, dan heb je dat tenminste al gehad en kunnen ze makkelijk un jaartje draaien zonder problemen.

Comment

• Halo
                • Nov 2005
                • 178

Originally posted by davehouben
                Nou wij draaien zelf al enkele jaren met Robe, en dan ook de 575xt spots. Ik ben zelf niet zo thuis in Martin maar ik geloof dat de mac 500 ook over een irisfunctie beschikt. Deze heeft de 575xt dan weer niet.
                Wel beschikt ie over een 3 stappen zoomfunctie waarmee je ook hele leuke effecten kunt maken. Verder heeft ie 2 kleurenwielen, 2 gobowielen en alle andere standaard dingen die je op zo'n spot mag verwachten. Ook de wash beschikt over alle standaard dingen die je mag verwachten.
                Met de betrouwbaarheid zit het wel goed hoor! We draaien zelf al jaren zonder problemen met deze headjes. Ze doen zeker niet onder voor Martin naar mijn mening. En ach die Movitec's waren ook niet slecht. Deze waren alleen voor sommige dingen een beetje gevoelig (heat), maar die problemen zijn bij de Robe xt serie allemaal opgelost. Enige wat ik vaker als argument hoor om Martin te nemen is dat het zo makkelijk bij te huren is. Ik denk echter dat Robe tegenwoordig zo populair is en zich bewezen heeft dat het bijhuren van Robe headjes ook geen enkel probleem meer hoeft te zijn. Dus wanneer je ze voor een leuke prijs kunt krijgen zou ik zeggen... zeker doen!!!

P.S: Wel ff tip: Maak de headjes wel eerst even goed schoon voor je ze gaat ophangen, dan heb je dat tenminste al gehad en kunnen ze makkelijk un jaartje draaien zonder problemen.
                dank je wel dat zijn dingen waar ik wat mee kan, maare wat bedoel je met van tevoren schoonmaken? als ze nieuw uit de doos komen kunnen ze toch nergens vies van zijn?

Comment

• davehouben
                  • Dec 2003
                  • 92

dank je wel dat zijn dingen waar ik wat mee kan, maare wat bedoel je met van tevoren schoonmaken? als ze nieuw uit de doos komen kunnen ze toch nergens vies van zijn?

Oh sorry ik had begrepen dat je ze 2e hands ergens op de kop had weten te tikken. Maar dan lijkt me dat schoonmaken erg overbodig jah!

Comment

• Halo
                    • Nov 2005
                    • 178

Originally posted by davehouben
                    Oh sorry ik had begrepen dat je ze 2e hands ergens op de kop had weten te tikken. Maar dan lijkt me dat schoonmaken erg overbodig jah!
                    thanx voor de info iig

Comment

Working...