enttec pro controller

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sander200412
    • Oct 2005
    • 32

enttec pro controller

Hallo,

Ik had graag een enttec pro dmx interface aangeschaft, maar nu zie ik dat je de 512 channels niet als in EN ouput op hetzelfde moment kunt gebruiken. Nu denk ik eraan om een standaard interface van enttec bij te kopen, is dit een goed idee?

Kennen jullie ook GOEIE gratis software hiervoor?

Dank bij voorbaat,
    Sander Declerck,
  • Spekkie
    • Dec 2005
    • 41

Hello, inderdaad het is een van de 2, in of out, en ik raad het niet aan ze te combineren, aangezien je toch met heel verschillende drivers zit! Zou er dus gewoon een 2de pro bijkopen ,Daarnaast zowat een van de betere software is toch wel freestyler denk ik
    Greetz,

Spek
    Beter een halve signature...

Comment

• Peter Vanhove
      • Jun 2002
      • 347

Originally posted by Sander200412
      Ik had graag een enttec pro dmx interface aangeschaft, maar nu zie ik dat je de 512 channels niet als in EN ouput op hetzelfde moment kunt gebruiken.
      Dat klopt de Enttec pro interface is een van de weinige interfaces die zowel als in of als uit te gebruiken is, maar uiteraard niet tegelijk.
      Wil je een interface die dit wel kan, dan moet je de Enttec Ethergate MKII hebben. Deze werkt via ethernet met het Artnet of ESP protocol, en heeft 2 universes, elk als in of als uit te gebruiken. Dus 2x in of 2x uit of 1x in en 1x uit.

Kennen jullie ook GOEIE gratis software hiervoor?
      Is al duizend keer gezegd Chamsys MagicQ PC, de laatste versie werkt nu ook zowel met de Enttec Open USB, de USB Pro, de Ethergate, de Datagate en natuurlijk ook met de eigen Chamsys interfaces.
      Import BeNeLux : TW AUDiO - ENTTEC - TECNARE
      Import BeLux : HEIL SOUND - LOGIC SYSTEMS

Comment

Working...