Kent iemand van jullie het merk strong? En zoja wie heeft er al enige ervaring mee, ik zou dit graag weten omdat het materiaal dat ze verkopen er wel degelijk uitziet maar wel ongeloofelijk goedkoop is.
Strong??
Collapse
X
-
Labels: None
-
Een kleine P.A. firma uit de buurt hier heeft Strong dimmers en een lichttafel (Nocturne 24/48?). Werkt vrij goed die tafel (eens zelf een paar getest met een paar nukkige en critische DMX toestellen en werkte perfect). Nadeel is wel dat er voor deze tafel enkel een Spaanstalige volledige handleiding te vinden is; de korte handleiding die je meekrijgt in Engels of Nederlands is absoluut ONVOLDOENDE om er vlot mee te leren werken. O ja, als je intelligent licht wil gebruiken reken je best ook op een VGA scherm dat je erbij nodig hebt. Veel spectaculairs hoef je niet te verwachten... het schermbeeld is weggelopen uit de DOS-tijd dus graphics e.d. kun je vergeten. Maar de tabellenweergave is wel zeer handig om je patches en functies te kunnen zien.Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted. -
Dat is wel jammer van die spaanse handleiding, ik vind het gewoon raar dat een tafel met 72 schuiven 4.299€ (incl. vat) kost.
Als je op hun site gaat kijken zien sommige tafels er wel verouderd uit.Comment
-
Strong wordt in nederland gevoerd door RSL. heb ooit een paar scans en colourchangers opengehad en het is te duur betaald materiaal..slechte afwerking (bekabeling die niet is weggewerkt en voor een bundel zit) en matige optiek..servicable is het helemaal niet, elk ding hangt met twintig schroeven aan andere dingen vast die ook weer vastgeschroefd zitten etc. etc. Beetje vergelijkbaar met het coemar-materiaal uit begin jaren 90, alleen dan slecht ontwikkeld.Comment
-
Nu ja de prijs zegt niks over de kwaliteit en gebruiksgemak van een tafel...Originally posted by Orbis
ik ken een tafel met maar 17 schuiven die het driedubbele ofzo kost !!
schandaling is het...zo'n schuifje kost toch niks!

back on topic dus!
PS: ik ken tafels met amper 10 faders die bijna niet te betalen zijn... en dan spreek ik van het tiendubbele en meer...Last edited by axs; 15-01-06, 21:05.If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!Comment
-
doe mij dan maar 10.000 schuifjes, alsm ze toch niks kosten..Originally posted by Orbis
schandaling is het...zo'n schuifje kost toch niks!

wel eens van ontwikkeling en research en development gehoord? weet je wat een software-schrijver per uur kost???Comment

Comment