Movingheads op subje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Marc
    • Nov 2001
    • 69

Movingheads op subje

Hallo,

Bij onze compacte showtjes plaatsen wij onze movingheadjes wel eens op de subkastjes.
    Zou het trillen van de baskasten de levensduur van de msd lampen verkorten of valt dit wel wat mee.

Last edited by Marc; 28-12-05, 21:20.
    Binnenkort weer een nieuwe site....
  • kokkie
    • Nov 2003
    • 1166

Tijdens mijn laatste tourtje zijn we er wel achtergekomen dat spots die voor een sub staan, in dit geval van de side-fill, het iets zwaarder te verduren hebben dan de overige vloerspots en al het hangende spul. Kleine mechanische storingen in de VL2000's en kapotte strobe's waren het gevolg.

Of het directe gevolgen voor de levenduur van de lamp heeft heb ik eigenlijk niet op gelet, weet wel dat we bij één van die spotjes ook het bulbje hebben vervangen en als ik zware trillingen combineer met warm glas, dan lijkt het mij idd dat het wel invloed heeft, maar hoeveel weet ik niet.
    Last edited by kokkie; 28-12-05, 21:30.
    Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• masterblaster

trillingen zijn nergens goed voor dus zou ik ze eerder ergens in op hangen of ergens ander Op of neerzetten.
      Heb ooit is bij een hele kleine moving head van eurolite gezien dat dat ding helemaal ging flippen van de trillingen.
      zijn sensoren losgetrild ofzo want hij reageerde wel op de tafel maar het leek verreweg niet op datgeen wat er uitgestuurd werd

Comment

• Freek Fokker
        • Aug 2003
        • 495

Het zou best wel eens kunnen dat de omgeving van de subkast harder trilt dan de kast zelf. Het ding is namelijk stijf en zwaar. Kop op flightcase trilt harder mee denk ik.
        SR20DET

Comment

Working...