Martin Mania scx 600

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Baszza91
    • Oct 2005
    • 476

Hallo,

Dus als ik de scan uiterst links onder naar uiterst rechts boven laat gaan dat is een stap. Dus ik kan beter voor een showtec gaan dan voor GLP.

Greetzz en cheerss
    I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

• stekelvarke
      • Dec 2004
      • 1062

een stap of scene is 1 "plaatje" dus bv scan links onder,kleur blauw.
      een andere scene is bv. scan rechts boven, kleur rood.
      Als je deze 2 scenes achter elkaar zet heb je een chase. Die ziet er dan als volgt uit, de scan start links onder in het blauw en gaat dan naar rechts boven in het rood.

tsja GLP of Showtec,het zijn bijde dezelfde producten.
      Ik zou zeggen ga is bij je locale dealer kijken, 9/10 verkoopt hij showtec.
      En nu we toch bezig zijn, de Scanmaster2 MK2 heeft 30banken van elk 8 scenes (240 scenes in totaal) en 12 programeerbare chases van elk maximum 99 stappen.
      Het jammere aan bij dit soort budget tafeltjes is dat je dus een volledige chase moet maken (dus beweging,kleur,gobo,.. allemaal onder 1 chase) en dat je dus niet bewegings chases en kleurenchases over elkaar kan laten afspelen. Maar wat wil je ook voor nog minder als €200
      exit night into LIGHT

Comment

• laserguy
        • Jun 2003
        • 2755

Ik gebruik de GLP Scanoperator 12PT vrij veel voor kleine dingen. Heeft mij nog nooit in de steek gelaten (> 2 jaar reeds). Doet wat het moet doen voor een tafeltje in deze prijsklasse.
        Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Baszza91
          • Oct 2005
          • 476

Hallo,

Het word me al een stuk duidelijker over die scenes en chases. Ik blijf zoeken.

Greetzzz en cheerss

Prettige kerstdagen, en een knallend 2006.
          I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

• Baszza91
            • Oct 2005
            • 476

Hallo,

Ik heb vandaag weer geld opgehaald en ik ben totaal uitgekomen op € 387. Ik wil dan ook als max budget € 387 stellen voor een tafel die 2 a 4 Martin Mania scx-500 kan aansturen. Nogmaals de eisen

Het moet macro's bezitten.
            Het mag een joystick hebben.
            Het liefst ook een overwrite / update functie zodat ik live kan ingrijpen en mijn scene.

Iemand nog ideeen voor een geschikte tafel. Ik weet echt niet meer waar ik moet kijken.

Greetzz en cheersss
            Prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.

Comment

• Ahmed Al Dayri
              • Oct 2005
              • 354

citaat:Geplaatst door Baszza91

Hallo,

Ik heb vandaag weer geld opgehaald en ik ben totaal uitgekomen op € 387. Ik wil dan ook als max budget € 387 stellen voor een tafel die 2 a 4 Martin Mania scx-500 kan aansturen. Nogmaals de eisen

Het moet macro's bezitten.
              Het mag een joystick hebben.
              Het liefst ook een overwrite / update functie zodat ik live kan ingrijpen en mijn scene.

Iemand nog ideeen voor een geschikte tafel. Ik weet echt niet meer waar ik moet kijken.

Greetzz en cheersss
              Prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
              Een 2ehandse freekie geen optie?

Comment

• Jo1983
                • Dec 2005
                • 5

Heb nu voor de scx 600 aan te sturen een martin freekie gekocht maar ben nog aan 't zoeken voor de hem juist te bedienen indien jullie tips hebben mogen jullie ze altijd posten

Comment

• Baszza91
                  • Oct 2005
                  • 476

Hallo,

Gefeliciteerd met uw aankoop van uw Freekie. En waar zou ik een 2 de hand Freekie kunnen vinden. Het is een redelijke nieuwe tafel dus ik denk niet dat veel mensen de tafel zat zijn en um te koop zet.

Greetzz en cheersss

Comment

• Baszza91
                    • Oct 2005
                    • 476

Hallo,

Ik heb al een Martin Freekie gevond op Speurders.nl. Hier de link

http://www.speurders.nl/muziekinstru...0610.1.99.html wel ff kopieeren plakkken.

Greetzz en cheerss

Comment

• Baszza91
                      • Oct 2005
                      • 476

Hallo,

Ik heb um nog goedkoper gevonden € 300.

Greetzz en cheerss

Comment

• Baszza91
                        • Oct 2005
                        • 476

Hallo,

Correct me, if i wrong

Martin Freekie: 10 Banken bevat 12 shows met 10 stappen per show.
                        Showtec Scanmaster 2 MkII: 30 Banken bevat 8 shows met 99 stappen per show.

Dan zou ik zeggen de MkII want die heeft veel meer geheugen.

Greetzz en cheerss

Comment

• Ahmed Al Dayri
                          • Oct 2005
                          • 354

citaat:Geplaatst door Baszza91

Hallo,

Correct me, if i wrong

Martin Freekie: 10 Banken bevat 12 shows met 10 stappen per show.
                          Showtec Scanmaster 2 MkII: 30 Banken bevat 8 shows met 99 stappen per show.

Dan zou ik zeggen de MkII want die heeft veel meer geheugen.

Greetzz en cheerss
                          Het gaat niet alleen om geheugen dunkt mij..

De freekie heeft:
                          * Joystick (vind ik handiger dan 2 draaiknoppen)
                          * Macro functie (voor het maken van rondjes)

Heb je hier niks aan, of is het overbodig voor je, dan zou je net zo goed voor de scanmaster kunnen gaan.

Comment

• Baszza91
                            • Oct 2005
                            • 476

Hallo,

De SM heeft ook een joy stick hoor. Wat ik wel heel jmmr vind aan de Freekie je NIET live ingrijpen. Ofwel?

Greetzz en cheerss

Comment

• stekelvarke
                              • Dec 2004
                              • 1062

citaat:Geplaatst door Ahmed Al Dayri
                              De freekie heeft:
                              Warom wordt de term macro toch steeds verkeerd gebruikt, zelfs door Martin zelf.
                              exit night into LIGHT

Comment

• Ahmed Al Dayri
                                • Oct 2005
                                • 354

citaat:Geplaatst door stekelvarke

citaat:Geplaatst door Ahmed Al Dayri
                                De freekie heeft:
                                Warom wordt de term macro toch steeds verkeerd gebruikt, zelfs door Martin zelf.
                                Is dat zo? Waar staat de term macro dan voor?

Comment

Working...