dmx4all interface software

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • masterblaster

dmx4all interface software

he ik had even een vraag weet misschien iemand een programma wat ik voor mijn dmx4all usb interface kan gebruiken zonder met dll bestandjes aan de haal te gaan ik bedoel dus niet de meegelverde programma's zoals freestyler, dcwin en dmx control.
    Als ik ook nog even voorkeur mag geven dan moet het niet iets zijn dat niet martin lj achtig werkt want daar kan ik gewoon vrij slecht mee overweg.
    Alvast bedankt voor jullie hulp
  • Peter Vanhove
    • Jun 2002
    • 347

Op een ander forum stel je dezelfde vraag, maar daar wil je iets dat op de hog software lijkt.
    citaatus daarom de vraag zijn er nog programma's die werken met de dmx4all interface. en die bij voorkeur werken als hog pc.
    dit omdat ik heel geod kan werken met de wholehog series en omdat het hele lightjockey systeem voor mij nog steeds niet honderd procent duidelijk is.
    Hier vraag je iets dat wel Martin LJ achtig werkt.
    citaat:Als ik ook nog even voorkeur mag geven dan moet het niet iets zijn dat niet martin lj achtig werkt want daar kan ik gewoon vrij slecht mee overweg.
    "[u]Niet</u> iets dat [u]niet</u> Martin LJ achtig werkt" betekend nog steeds " iets dat wel Martin LJ achtig werkt" volgens mij (dubbele ontkenning).

Het antwoord is vrij duidellijk en is al honderden keren op geantwoord.

Ofwel wil je een "profesioneel" pakket zoals LJ, gewoon kopen dus en niet met dll's stoeien, dit werkt toch niet naar behoren en is eigenlijk toch wel een beetje stelen van mensen die er veel tijd en geld hebben in gestoken om een dergelijk pakket te schrijven.

Ofwel moet je genoegen nemen met de freeware programma's waar je het al over had, of er zelf eentje schrijven.

De allerbeste oplossing als het bijna niets mag kosten is de Gratis software van Chamsys die welliswaar niet met uw dmx4all dongeltje zal werken, maar wel met de Enttec interfaces die in gans de wereld als "de standaard interface worden aanzien".

Als ik mijn antwoord van op het andere forum mag quoten is alles gezegd.
    citaat:Het is al vele malen gezegd.
    MagicqPC van Chamsys, deze GRATIS software heeft heel erg veel weg van de Hog software (sommigen vinden het zelfs beter dan HogPC), maar zal niet werken met uw dmx4all interface. Hij werkt perfect met de Open DMX dongle van Enttec en sinds kort ook met de Pro dongle. Voor ongeveer 160 euro heb je een compleet werkend pro systeem (1 universe).
    Als je wil kan je het later uitbreiden met Ethernet naar DMX convertors voor max 6 universes.
    Er is ook een hele degelijke PC wing verkrijgbaar voor net iets meer dan de prijs van de Martin Lightjockey software alleen. En binnenkort komen de mini en maxi PC wings er ook nog aan.
    Mijn gouden raad : verkoop gewoon uw dmx4all dongle aan iemand die freestyler wel ziet zitten, koop een Enttec Open DMX usb of de Pro dongle en gebruik de Chamsys software in het geval dat het HOG achtig moet, moet het LJ achtig koop dan LJ.
    Import BeNeLux : TW AUDiO - ENTTEC - TECNARE
    Import BeLux : HEIL SOUND - LOGIC SYSTEMS

Comment

• axs
      Moderator
      • Jun 2002
      • 2687

Duidelijk...

Voor andere vragen... de zoekfunctie!

If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

Working...