Ik wil een nieuwe tafel, maar welke??

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj bj
    • Jun 2003
    • 67

Ik wil een nieuwe tafel, maar welke??

Ik heb al een aantal lichttafels gehad. O.a. een SGM S12sc, maar deze heb ik laatst weer verkocht. Ik zoek een goede tafel zo tussen de 1500 en 2000 Euro. Ik moet er MH's en parren mee kunnen bedienen. Ik heb echt geen idee welke tafel ideaal is. Iemand tips?? Moet live makkelijk te bedienen zijn. Ik heb tot nu toe nog geen geschikte tafel gevonden.
  • djnoegi
    • May 2005
    • 40

JB-lightning heeft goede tafels vind ik persoonlijk. Het is kwa prijs echter weel een "beetje" meer dan je budget. Het zijn echt zeer zalige tafels. Waarom heb je je SGM verkocht? Ik heb namelijk reeds veel gewerkt met z'n grote broer en vindt het toch goede tafels. Ook kwa prijs/kwaliteit vindt ik ze goed. Mischien moet je eerst een beetje meer uitleg geven wat je tafel allemaal moet kunnen.

Comment

• maarten
      • Jan 2002
      • 268

ik ben wel eens avolites pearl's tegen gekomen voor onder 2000 euri

Comment

• soundcheckfrits
        • Jan 2005
        • 455

@maarten

dan mag je mij ookwel eens dat adres/link geven voor een pearl onder de 2000 eurie
        de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• driesmees
          • Apr 2003
          • 1076

Misschien bedoelt hij een case voor een pearl onder de 2000 eurie
          Inderdaad, geef maar eens in linkje, daar heb ik ook wel interresse in (toch een Pearl 2004 hoop ik?)
          [CENTER] [/CENTER]

Comment

• Jasper-Lichtbron
            • Jun 2001
            • 2155

Met goed zoeken en afdingen vind je die wel, maar dan heb je een veel gebruikte 2000, zeker geen 2004! Voor een goede reeks tafels binnen de prijsklasse kijk je naar de Frog (Zero88) en Maxim (LSC) consoles. Doen wat jij wil zonder al teveel poespas. Ik ben voorstander van Zero maar anderen vinden die Maxim weer leuk (totdat je de patpad doordrukt en 1200 euro kunt betalen voor een reparatie).

Zero tafeltjes kun je 2e hands wel vinden voor 2000 euro, nieuw haal je dat niet denk ik.

Zero: www.rolight.nl
            LSC: www.fairlight.nl

Comment

• axs
              Moderator
              • Jun 2002
              • 2687

Een pearl kan wel voor onder de 2000 euri 2de hands.
              Maar dat zal dan nog de gewone rollacue zijn of 1 van de eerste pearls.
              En mijn advies: die dingen zeker niet kopen!
              If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• maarten
                • Jan 2002
                • 268

wat heb jij tegen de eerst serie pearls ??

ik heb er eentje staan een die werkt perfect !!

Comment

• axs
                  Moderator
                  • Jun 2002
                  • 2687

citaat:Geplaatst door maarten

wat heb jij tegen de eerst serie pearls ??

ik heb er eentje staan een die werkt perfect !!
                  Rollacue of...?

Gene updates meer, traag, verouderde hardware waardoor je geen mods meer kan doen, shapegenerator...
                  If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• avo-dave
                    • Sep 2005
                    • 26

Edit by mod: het is niet de bedoeling hier wat te koop aan te bieden. reacties verwijdert

Comment

• jo vaes
                      • Jul 2002
                      • 221

Je moet er wel aan denken dat als je een 2dehands tafel koopt dat je dan wss een tafel koopt waar geen ontwikkeling meer achter zit, een echte goede live tafel (voor zowel conventioneel licht als intelli) is er niet voor 2000 euro. Sorry, maar dat is nu eenmaal de realiteit. Is de tafel alleen voor eigen gebruik, of moet hij ook dienen voor operators van andere bands die op een festivalletje komen spele? Indien je reeds over een -->STABIELE PC<-- beschikt zou ik zeker en vast ook eens naar de chamsys pc wing kijken. Ok, er zijn wel enkele mensen met slechte ervaringen maar heb zelf ondervonden dat het dan aan de pc ligt. Software is gratis te downloaden zoals je waarschijnlijk al weet.

GRTZ Jo
                      Alles gaat ... als je maar genoeg betaald...

Comment

• avo-dave
                        • Sep 2005
                        • 26

zoals ne pearl 04

Comment

• jo vaes
                          • Jul 2002
                          • 221

Bij de importeur in belgiƫ staat een nieuwe Pearl 2004 aan 10945 euro excl BTW. Let wel, dit is de enduser price, er zijn nog altijd kortingen aan verbonden. Dan kan je eigenlijk beter voor een nieuwe gaan. Nu ja, mijn persoonlijke mening ga ik hier niet zeggen want dan heb ik een heleboel lastige mensen op mijn dak, maar avo doet bij ons dienst als stofvanger, en eigenlijk meer niet.
                          Alles gaat ... als je maar genoeg betaald...

Comment

• dj bj
                            • Jun 2003
                            • 67

De tafel is inderdaad voor eigen gebruik. Is dat wel een beetje prettig werken met een pc? De software van Martin is dat nog wat?
                            Wat zijn trouwend de slechte ervaringen met die chamsys pc wing?

Comment

• stekelvarke
                              • Dec 2004
                              • 1062

De software van Martin (lightjockey) wordt nog vaak gebruikt. Demo is gratis te downloaden, dus je kan het eens proberen om te zien of het je bevalt. Als je vind dat je voor snel te werken niet goed zit met de muis en toedsenbord dan kan je nog steeds opteren voor de "fingers" of een touch screen.
                              exit night into LIGHT

Comment

Working...