Ik ben op een housefeest geweest waar overigens de lichtshow erg mooi was.
maar wat mij erg opvalt is dat er bij ( kleine ) houseparty's vrijwel vaak veel rook wordt gebruikt, en dat kan toch tot problemen lijden bij gabbers want sommige gabbers gebruiken drugs maar gaan vaak vlak door de stroboscoop en de rook, dus was mijn vraag zijn daar ook regels voor, ik heb al bij Arbopodium gezocht maar tot heden heb ik nog niets kunnen vinden dat mijn vraag beantwoord,
dus mischien verlossen jullie mij met deze vraag [8D]
maar wat mij erg opvalt is dat er bij ( kleine ) houseparty's vrijwel vaak veel rook wordt gebruikt, en dat kan toch tot problemen lijden bij gabbers want sommige gabbers gebruiken drugs maar gaan vaak vlak door de stroboscoop en de rook, dus was mijn vraag zijn daar ook regels voor, ik heb al bij Arbopodium gezocht maar tot heden heb ik nog niets kunnen vinden dat mijn vraag beantwoord,
dus mischien verlossen jullie mij met deze vraag [8D]

)... nu trug ff on topic... als die personen het risico willen op oogschade omdat ze recht in een strobe gaan zien is dit vrijwel hun eigen beslissing zelfs als ze onder invloed zijn. zij hebben zelf gekozen voor de toestand waarin ze verkeren. er zijn ook NUCHTERE mensen die zich de hele avond amuseren en niet die extra middeltjes nodig hebben. dus fuiven (en in lampkes kijken) is volgens mij nog steeds op eigen risico. en inderdaad geen gekke toeren gaan uithalen met een laser want dan ben je wel verkeerd bezig in mijn ogen en ben vrijwel noob op laservlak
en euh kwa dieje rook is volgens mij alleen nog schadelijk voor personen met astma en andere ademhalingsproblemen
Comment