Dicrolight lens probleem

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pleuris
    • Oct 2005
    • 27

Dicrolight lens probleem

Ik heb al een paar jaar een JB-Systems dicrolight. Maar er zijn een paar kleurenfiltertjes gebroken. Hierdoor komt er uiteraard veel meer wit uit de set wat niet de bedoeling is. De plaats waar ik het apparaat heb gekocht wist mij te vertellen dat die niet apart worden geleverd. En om hiervoor dit in de vuilbak te gooien lijkt mij totaal onnodig.

Deze lichtbak wordt nooit verplaatst. Maar aangezien hij net onder de airco (die ook als verwarming dient) hangt verschuiven de filtertjes zich soms waardoor de spleet weer open gaat.

Is het mogelijk om die filters te lijmen of zijn er andere tips.

• maikelpal
    • Nov 2003
    • 61

hoi pleuris,

wat je kunt proberen is om contact op te nemen met de groothandel van jb-systems hier in nederland
    het web-adres is www.messa.nl zij kunnen je misschien wel losse onderdelen leveren of evt advies
    over verlijmen
    mvg Maikel

Comment

• Pleuris
      • Oct 2005
      • 27

Het zou me verbazen dat die meer kan leveren als die in België. Heb gepropreerd hen te bereiken, hopelijk krijg ik een antwoord.

Comment

• Wouter Verlinden
        • Dec 2000
        • 263

www.beglec.com voor België...

Ik heb het zelf al meermaals meegemaakt dat mijn lokale winkel zegt: "niet apart te krijgen of niet te krijgen" terwijl een mailtje naar Beglec direct duidelijk maakt dat het wel kan...

Nooit vertrouwen op winkels, altijd naar de verdeler gaan, die weten meer...

Greetz,

Wouter
        Wouter Verlinden
        Creative Sound & Light Development

Comment

• Pleuris
          • Oct 2005
          • 27

De Beglec site ken ik vrij goed. Er nooit aan gedacht om die manier een oplossing te zoeken. Zelf als het in je neus bijt denk je er soms niet aan.

Comment

• laserguy
            • Jun 2003
            • 2755

Je winkel kan die zeker bestellen bij Beglec als ze een beetje overeenkomen met Beglec.
            Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• showband
              • May 2001
              • 4516

Optiek verlijm je met heldite.
              lekker belangrijk!

Comment

• Pleuris
                • Oct 2005
                • 27

@ laserguy: Ik ken 3 winkels uit de buurt vrij goed. Dus zal er 1 wel goed mee overeen komen
                @ showband: Is heldite wel sterk genoeg om ook de warmte van een 250W lamp die er nog geen centimeter afhangt bijeen te houden? En waar kan je zoiets kopen?

Beglec heeft me laten weten dat ze inderdaad apart verkrijgbaar zijn, aan €10 per stuk. Vraag is dan wel hoe dat in hemelsnaam moet vervangen worden. Als ik me niet vergis is het plaatje waar de lampen aanhangen en de filterhouders inzitten niet echt gemaakt om vaak uiteen te halen. Maar ja, daar zal ik wel naar zoeken eenmaal de filters zijn toegekomen.

Bedankt allemaal

Comment

Working...