vraag:sgm studio 24

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pulles
    • Nov 2005
    • 1

vraag:sgm studio 24

ik heb een vraag over de sgm studio 24sc

ik weet het (rtfm) maar daar kom ik nu ff nie achter!
    het gaat om het volgende:
    ik maak een programma en dat sla ik op in een register.
    nu wil ik graag dat als een programma draait dat ik de kleuren kan veranderen die ook in een ander register staan geprogrameerd.zodat ik dus bewegingen en kleuren kan mixen doormiddel van registers te combineren.graag een reactie vr gr paul
  • Gerrit Hurkens
    • Dec 2000
    • 252

Je kunt een programma zo instellen dat deze alleen de door jou gekozen effecten weergeeft. Dit doe je door de program knop vast te houden wanneer je het programma selecteert(rechtergedeelte).

Je kunt nu instellen welke scene's, units en effecten er weergegeven worden.

Maak dus een programma waarin je scans, alleen het effect kleur weergeven. Druk daarvoor de program knop in en houdt deze vast. Zet de scene's aan die je wilt programmeren en selecteer je scans. Je kunt nu ook de scans tegelijk selecteren (alleen zelfde type)druk nu op de knopjes onder de effectschuifjes om deze aan/uit te zetten. Selecteer dus alleen de color (denk ook aan pan/tilt uitzetten).

Laat nu de knop los en programmeer zoals je normaal doet. Sla op en plaats deze onder een registry. Zorg dat je registry op AND staat (bv lampjes halve kracht).
    Nu kun je je kleuren toevoegen bij andere programma's.

Wil je nu je kleurenprogamma's weer volledig functioneel hebben, dan zet je simpleweg de effecten weer aan.

Succes!
    \"Oeeeeeeehhh, what does this button doooooooo??????\"

Comment

• SpaceyDeeJ
      • Sep 2001
      • 876

Hoi,

hou er wel rekening mee dat je bij het programmeren van intelligent licht in de registers (dus stappen meenemen van de direct modus naar de reg modus, een rate en een speed tijd meeneemt !

Doe je dit niet, zullen bijv het wisselen van de kleuren die je dan onder een eigen registerfader hebt gebracht erg langzaam verlopen

(beetje rot uitgelegd zo zonder tafel voor mijn neus, op de trainingen lukt het mij altijd beter.... )
      cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5946

onderwerp afgesloten, vragen over deze tafel graag centraal houden!
        We hebben niet voor niets een topic hierover aangemaakt
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...