Woestijn licht

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MisturMe
    • Dec 2004
    • 34

Woestijn licht

Hallo iedereen,

We gaan bij ons op school de musical Aïda uitvoeren dit jaar. Daar zijn een aantal scenes in te vinden die zich in de woestijn afspelen. Ik vroeg me af of er nog speciale foefjes zijn om ook zo'n uitstraling te krijgen.

Misschien een 101 of 767 ipv een 152 voor het totaaltje (we hebben 8 stuks PC van 2kW) Ik dacht misschien 2 stuks een blauwe filter voor de nacht, 4 stuks met gold, en dan evt 2 stuks met geel. Weten jullie toevallig of dat nog enig extra effect geeft, of dat ik net zo goed gewoon gold kan gebruiken?

Alvast bedankt,

Mvrg. Frank
    \"Do you read the newspaper?\"
    - \"Well, i used to, but the news kept changing.\"
  • Harmen
    • Sep 2003
    • 379

er zijn niet voor niets 2 soorten filters en een verschil tussen geel en gold, (kijk op de website van lee voor verschillen) dus ja dat geeft een ander effect

Comment

• LJ TDD
      • Oct 2005
      • 31

Wat dacht je van 009 van Lee dat is volgens lee late sunlight zie: http://www.leefilters.com/LP1.asp?PageID=31
      ... koekje derbij

Comment

• Pieter Huijgen
        • Sep 2003
        • 766

Ik zou me niet alleen met de kleur van het licht bezig houden. De positie waar het licht vandaan komt is minstens net zo belangrijk! Probeer eens iets met zijlicht van één kant (bijvoorbeeld van rechts). Zo suggereer je zonlicht, wat je op vrij hoge intensiteit kan zetten zonder je hele plaatje vlak te slaan. Frontlicht hoef je dan veel minder in te vullen.
        Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• Jasper-Lichtbron
          • Jun 2001
          • 2155

Heb zoiets ook gedaan, met 022 als zijlicht, 104 als tegenlicht en een combinatie tussen 152 en 156 als front... krijg je dit soort plaatjes van:

Zie verder: http://forum.licht-geluid.nl/forum/t...TOPIC_ID=14222

Comment

• jah
            • May 2005
            • 27

gaaf echt heel mooi

Comment

• Martijn de Groot
              • Mar 2005
              • 189

Lee 103(light straw) geeft een mooier effect als fel zonlicht dan het dik aan zetten met geel als 101.
              Succes
              Martijn de Groot
              wat beweegt mensen die licht bewegen?

Comment

• LVS
                • Nov 2005
                • 36

misschien LEE 020 (late sunlite)
                Ik ben Sneller dan het licht

Comment

• frodolight visuals
                  • Nov 2005
                  • 37

ik vindt persoonlijk de 100 of 101 ook erg geschikt en dan bij voorkeur de een paar parren op de grond met wat droogijs, zo heb ik ook een waterval gemaakt op een wit doek met daat bovenin 2 droogijsmachines en 4 rgb parren

Comment

Working...