iemand ervaring met deze lichtcontrollers
Collapse
X
-
geef ons misschien eens wat meer info voorwat je ze wil gebruiken? ze hebben verschillende doeleinden! de eerste is voor moving light, de tweede en derde zijn voor conventioneel licht(parren)!citaat:Geplaatst door LJ NIELS
beste forumleden,
iemand ervaring met deze lichtcontrollers:
✓ LED Stripes & LED Lampen ✓ LED Panels ✓ LED Controller ✓ LED Profile u.v.m. → JETZT online bestellen!
✓ LED Stripes & LED Lampen ✓ LED Panels ✓ LED Controller ✓ LED Profile u.v.m. → JETZT online bestellen!
bedoelt voor een eerste lichtcontroller
alvast bedankt
LJ NIELS
aangezien de eerste een kopie is van de SM1612 van JBsystemslight kan ik je er wel wat info over geven.
maar antwoord anders eerst ff op m'n vraag!
greetzzz!!
we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!Comment
-
en de andere lijkt op de showtec 48 en 24 kanaals parrentafeltjes, OEM-ers dus.exit night into LIGHTComment
-
ze zien er niet uit vindt ik !
Lelijke kleuren. Kun je beter gewoon een JB of Showtec nemen.
Zowieso een betere service !
foto 1 is de SM1612 van JB kost 160,00
foto 2 is de CMX24 van JB en kost 203,00
ok ze zijn een stuk duurder maar zien er A er beter uit en B makkelijker te krijgen C een betere service !
Comment
-
nope, nog nooit van gehoord... het is gewoon een OEM nagemaaktcitaat:Geplaatst door dj_bob
b.t.w. heeft iemand al eens van dat merk gehoord? ik namenlijk niet...
volgensmij twijfelt hij aan het merk door de belachelijke lage prijs!
door een duits bedrijf? de belachelijk lage prijs kan er wel
op duiden dat het binnenwerk waarschijnlijk nogal slecht is ofzo?
ik zou tog voor de JB's gaan en niet voor deze onbekende OEM's
ps
p dit moment zijn het winterpromo's bij JB! kijk eens of ze er niet bijstaan?!
greetz!we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!Comment
-
MZ ken ik wel hoor zeg ook niet dat het slecht kan zijn maar als je een beetje logisch nadenkt weet je dat het uit dezelfde fabriek komt in china !
Alleen per merk scheelt het van kwaliteit van de componenten dat ook de prijs bepaald.
Dit is wel een heel groot prijsverschil als je het vergelijkit met de meest verkochte merken zoals showtec en JB !
Ook biedt mediazero vaak spullen aan die niet kunnen leveren plus is de garantie niet erg denderend.
Comment
-
Is allemaal "overgespote" showtech spul. De eerste is een scanmaster 3, daarna showmaster 24 en daarna showmaster 48.Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment

Comment