Martin Destroyer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vervallen

Martin Destroyer

even een vraagje. Ik heb met 1 van mijn Martin Destroyers een probleem.

soms als ik hem aanzet dan reset hij het gobowiel niet goed. Als ik hem opnieuw aan en uit zet dan pakt hij hem wel goed (ook niet altijd)

Er zit een stop op het wiel. En de ene keer reset hem hem netjes tegen de stop aan en de andere keer schiet hij door de kracht een stukje terug, waardoor hij dus geen goed startadres heeft.

Kent iemand dit probleem en weet men een oplossing. Behalve terugsturen naar de leverancier.
  • Vervallen

het is eigenlijk andersom merk ik net.

Als hij net die 2 milimeter terugschiet dan staat hij goed. Doet hij dat niet dan staat hij dus verkeerd. Waardoor alle blackouts een deel van de gobo meepakken en de gobo's dus niet geheel zichtbaar zijn.

Comment

• VERVALLEN

Ofwel je toestel even binnendoen bij de dealer, ofwel zelf wat afregelen. Uw wiel staat vast met kleine inbussleuteltjes, deze losschroeven en wiel verdraaien dtot gobo prima staat (terwijl toestel aan is en een goed gereset is.

Dit probleem heb ik ook gehad met een 812 roboscan van me. Heb deze zelf opnieuw afgesteld en sindsdien geen enkel keer nog dat probleem gehad!

Succes!

Comment

• Vervallen

ik ga dat eens proberen. Weet jij toevallig hoe ik aan het adres van een dealer kan komen. Ik kan het op hun iste niet vinden

Comment

• VERVALLEN

Ga naar www.martin.dk , klik vervolgens op "distributors" dat je kan vinden links onder in de lijst.
          Dan krijg je een scherm met licht / geluid / rook

in uw geval klik je op licht, en dan krijg je de lijst van landen te zien, klik op 't land en je ziet ogenblikkelijk de dealer en hun contactgegevens.

Succes!

Comment

• frodolight visuals
            • Nov 2005
            • 37

Ik heb zelf ook een paar Martin Destroyers met het zelfde probleem maar wat mij opvalt is ik heb ze soms op een statief en dan lopen ze vast maar waneer ik ze ophang werkt ie prima nu heb ik het dopje verwijderd die de gobowiel tegenhoud en nu doet ie het wel prima
            maar eh rammen met martin is niet goed ha ha dat weet ik uit ervaring

Comment

Working...