WYSIWYG: tekst in je view groter maken?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Poelmans
    • Feb 2004
    • 804

WYSIWYG: tekst in je view groter maken?

Hallo allemaal.

Klein vraagje: ik wou net een volledig gepatchte grid exporteren naar dwg formaat, om dan naar mijn opdrachtgever te sturen (zodat die weet hoe hij de boel moet patchen; ik ben pas na het omhoogtakelen aanwezig op de klus).

De DMX adressen op mijn tekening krijgen is me gelukt. Alleen is de tekst vrij klein. Print je de grid uit op een A4, dan is de tekst onleesbaar klein. Hoe kan je in wysiwyg deze tekst groter maken?
  • LichtNichtje
    • Nov 2004
    • 220

Je kan ook vanuit wyg printen. In wyg kan je dan opties instellen die je wilt afdrukken (in uw geval dus patch)

For more info --> call me [)]

Comment

• Poelmans
      • Feb 2004
      • 804

Och jong sem? ik vroeg me al af waarom da printerke linksboven op men scherm diende...

Maar then again: ik heb hier geen postduiven van Raf liggen, dus ik zal het moeten doormailen

BTW: kabelsoep kan wel heel vettig zijn, en zoals ze hier zeggen: hoe vettiger hoe prettiger!

Comment

• Jasper-Lichtbron
        • Jun 2001
        • 2155

Als je over Acrobat Professional beschikt kun je je printer wel gebruiken. Printen naar PDF formaat en mailen maar: werkt in ieder programma prima, en PDF ziet er ook netjes uit.

Comment

• axs
          Moderator
          • Jun 2002
          • 2687

citaat:Geplaatst door Poelmans

Och jong sem? ik vroeg me al af waarom da printerke linksboven op men scherm diende...

Maar then again: ik heb hier geen postduiven van Raf liggen, dus ik zal het moeten doormailen

BTW: kabelsoep kan wel heel vettig zijn, en zoals ze hier zeggen: hoe vettiger hoe prettiger!
          Maar even de oplossing zelf... je kan je font en je size instellen in de fixture properties, evenals de positie.
          De procedure (incl backup) heb ik in je virtuele brievenbus gestopt

Zoals ik jou dus ook al aanbevool is een PDF-printer de beste oplossing. Bij het converteren naar DWG gaat het soms mis...

Zoals beloofd mail ik je hier nog verder over

Raf had/heeft toch ook Wyg draaien...
          Bestandje mailen of op FTP server zetten?
          Wat die duiven betreft... 'vroeger' fladderde er nochtans regelmatig wat rond
          If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Poelmans
            • Feb 2004
            • 804

Bedankt axs

Raf gebruikt bij mijn weten gewoon autocad... En PDF printer, daar ga ik eens naar op zoek...

En er fladdert zoveel rond in Diepenbeek Mooi dorp voor de natuurliefhebber [8D]

Comment

Working...