Wij zijn van plan om Avolite weg te doen en ons een Vista T4 van Jands te kopen... maar weet iemand of er een verdeler is in België of enkel AClightning voor Europa[?]
VISTA T4
Collapse
X
-
Ik weet dat Barndoor de verdeler is voor Nederland. Wellicht dat zij het ook voor Belgie doen. Anders een mailtje aan AC zelf er aan wagen.Greetz,
DeMennooos
Stagehands are the infantry of show business -
Beste,
Als ik mij niet vergis zou stagelight dit ook verkopen.
NielsComment
-
He avo-dave, waarom wil je van de Avolites af?
Ga je nu ook je naam veranderen in Jands-Dave?? Haha------------------------------------------------
Without colour, there is no perception
------------------------------------------------
MvG
Gerrit Schottert
ControlluxComment
-
misschien wel leuk om dit forum verder te zetten.
tenzij mr fairlight niet wil. hahaha (of heb ik het mis, gerrit)
ik heb de vista voor het eerst gezien op de messe. heb een vrij lange demo gekregen en ik sta er echt van versteld wat de functies van de tafel zijn.
Ik snap echter niet goed waarom de persoon in kwestie een avolites (ik weet niet welk type) wegdoet voor een vista.
Het zijn toch wel twee verschillende tafels. Zelf heb ik een aantal jaar ervaring met diverse avolites tafels (azure, pearl, saphire) en denk dat deze tafel toch meer een zogenaamde 'rock and roll' tafel is.
de vista is meer een concurent van the hog. (een meer gebruikte tafel voor tv shows en zeer geregiseerde shows)
Ja ik weet dat je met een avolites meer kunt dan enkel rock and roll, maar het is eenmaal zo;
slechts 10% van alle bezitters in nederland weten meer dan 10% van de tafel! en dat is erg jammer!!!!!!
Maar ik zou het over de vista hebben.
Het is een zeer uitgebreide tafel, echt heel eenvoudig qua bediening. heb al lange tijd software om te proberen en kom er steeds verder mee weg.
ik denk dat jands slim is geweest om de hog opzet te verkopen en in het geheim aan een nieuwe revolutie te werken..
DE TIJDLIJN.
echt inginieus!!!!
eindelijk weer eens wat NIEUWS op de markt.
Weet uit zeer betrouwbare bronnen dat een aantal grote bedrijven in nederland en belgië al demo's hebben gehad en zelfs een aantal geruchten zijn dat er al een aantal verkocht zijn.
Hog heeft er een echte concurrent bij,
je koopt (bij wijze van!) een hog 3 voor de prijs van een hog 2!
hopelijk gaat dit topic door, omdat het wel zeer interresant kan zijn
Comment
-
-
Wij zijn in het bezit van een demo tafel. Het is inderdaad een pracht van een tafel als je deze vergelijkt met de vorige versies van jands. (Niet dat deze slecht zijn natuurlijk)
Op de messe heb ik deze tafel ook voor het eerst gezien: handig, snel.
Kinderen kunnen hetzelf gebruiken als computerspelletje
Momenteel word door demo gebruik de fouten uit het systeel gehaald en dan zal hij binnenkort beschikbaar worden.
Groeten
Niels
Comment
-
Toch ongelooflijk hoe mensen zich steeds laten imponeren door verkoopspraatjes als 'je kan er DVD's op afspelen', 'je kan er spelletjes op spelen'...citaat:Geplaatst door Nielsken
Kinderen kunnen hetzelf gebruiken als computerspelletje
Ben ik nu echt de enige die zich aan zo'n onzin ergert?
If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!Comment
-
Op sommige tafels kan je ook DVD's afspelen of spelletjes spelen, maar of dit nu echt een meerwaarde is van een tafel?
Allesinds koop je normaal geen relatief dure lichttafel om DVD'tjes te kijken, daar koop je gewoon een DVD speler voor.exit night into LIGHTComment
-
Op sommige producties waar je amper je standen moet veranderen en die saai zijn om te volgen is een spelletje wel leuk. Al komt dit niet profesioneel over. (En op termijn worden de spelletjes ook saai)
'k Ben wel eens benieuwd wat meerwaarde de tafel te bieden heeft. Ondertussen ben ik zéér vertouwd aan grandMA.Comment
-
De jands T-2 en T-4 zijn al een maand of 8 leverbaar en draaien ook al vrolijk op diverse tourtjes.citaat:Momenteel word door demo gebruik de fouten uit het systeel gehaald en dan zal hij binnenkort beschikbaar worden.
De S-3 + De E-2 zijn ongeveer nu in productie en worden midden november
verscheept naar de rest van de wereld.
Persoonlijk denk ik dat de S-3 een hit gaat worden en de grote tegenhanger van de Hog PC range.
Hmm voor degene die nieuwschierig zijn hoe de vista software werkt
kijk een op www.jandsvista.com kan je de pc versie downloaden en ermee spelen.
WTT rentalsComment

Comment