Big Dipper Serie Lasers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Controller
    • Apr 2002
    • 745

Originally posted by DJ Liberator
    :S
    Hoe kom je erbij dat ik die K-1000+ verkoop?
    Dat is iig niet mijn advertentie.

Even voor de record: die Wiki wordt gehost door de organisator van de IA.
    Ik heb enkel en alleen de DMX channels toegevoegd en de indeling wat veranderd.
    Ok, dan kan je hem in elk geval zeggen dat 1600 euro niet klopt :P

Comment

• DJ Liberator
      • Oct 2005
      • 7

Is de organisator blijkbaar die het verkoopt.
      (Tenminste als ik zie dat de naam GJ Roelofs is en dit ook klopt met de gegevens van IA.net.)

Zal em eens vragen waarom die de laser verkoopt.
      Ik zal wat filmpjes van de laser plaatsen zodra ik weer wat rookvloeistof heb.
      Ben al de hele week bezig met wat mooie shows te designen.

Edit:
      Hij verkoopt zn laser zodat ie in de volgende ronde een F-01+ en Blue Angel kan kopen blijkbaar.
      Studenten hebben tegenwoordig niet zoveel geld meer :P
      Last edited by DJ Liberator; 18-01-06, 18:04.

Comment

• Devotion
        • Feb 2005
        • 82

Ik ga in de volgende ronde van de IA (waar ze nu mee bezig zijn) een ILDA controllerboard kopen (20 euri) zodat ik meteen ook ILDA op dat ding heb.
        Wat voor software is er eigenlijk op de markt voor een laser aan te sturen over de ILDA ingang ? Of heeft de K-1000+ of de K-3000 nog andere opties om aangestuurd te worden behalve ILDA en DMX.

Hoe kun je bijvoorbeeld makkelijk zelf een beamshow maken voor op zo'n laser zonder software van €1000+ te kopen ?
        Ben je nog cool als je heet bent ???

Comment

• DJ Liberator
          • Oct 2005
          • 7

DMX: gebruik Freestyler. (gratis)
          ILDA: Black Mamba en Popelscan kun je gratis krijgen. (Black mamba een vroegere versie zowiezo). Daarna zou ik even kijken op www.laserfreak.net

K-1000+ wordt blijkbaar vanaf de huidige ronde geleverd met ILDA poort.
          Denk dat ik mn K-1000+ trouwens maar ga upgraden met ILDA en Cambridge 6210 Scanner set (hebben ze nu te koop in de IA voor 184 Eu). Heeft iemand ervaring met Cambridge 6210?

Heb gelezen dat ze tot 65 Kpps kunnen, en dat dit erg mooi is voor animatie (uiteraard), maar voor beamshows is het een stuk minder mooi. (??)

Alvast bedankt.
          Last edited by DJ Liberator; 19-01-06, 04:09.

Comment

• laserguy
            • Jun 2003
            • 2755

Heb gelezen dat ze tot 65 Kpps kunnen
            ... en welke openingshoek hou je dan over? Ik gebruik ze rond de 30k
            Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

Working...