colortubes(neonsticks) op switchpack

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj_bob
    • Aug 2005
    • 112

colortubes(neonsticks) op switchpack

Hoi,
    Is het mogelijk om neonsticks met elektrische ontsteking(zoals deze: http://www.verkoop.licht-geluid.nl/P...ductid=HL40722)
    te laten knipperen dmv een switchpack?
    Ik ben namenlijk van plan om er een stuk of vier te kopen
    en deze voorop m'n djmeubel te bevestigen en "programma's" af te laten lopen met een switchpack.
    Ik weet ook dat je hier eigenlijk ledtubes voor moet gebruiken,
    maar die zijn een beetje te duur voor m'n budget!
    Alvast bedank!
    Bob
  • rene.derksen
    • Feb 2004
    • 649

Hier bij de plaatselijke dixo hebben ze ook van die neontubes in het dak hangen, ze kunnen daar worden gedimd en er wordt zat mee geknippert. Kan natuurlijk zijn dat dat weer duurdere versies zijn.
    Licht is altijd zwaar.

Comment

• Controller
      • Apr 2002
      • 745

citaat:Geplaatst door René.D

Hier bij de plaatselijke dixo hebben ze ook van die neontubes in het dak hangen, ze kunnen daar worden gedimd en er wordt zat mee geknippert. Kan natuurlijk zijn dat dat weer duurdere versies zijn.
      Is dat geen LED?

Of natuurlijk het echte NEON dat kan wel

Comment

• Redwood
        • Nov 2003
        • 41

had het altijd met echte neon, voorschakelapparaten van de neons zaten op relais, en deze stuurde ik weer aan met een switchpack!

Tip. ff doorsparen voor led. je hebt al erg leuke led tubes vanaf 60 euro, effect is zoveel mooier!

Comment

• axs
          Moderator
          • Jun 2002
          • 2687

citaat:Geplaatst door Redwood
          Tip. ff doorsparen voor led. je hebt al erg leuke led tubes vanaf 60 euro, effect is zoveel mooier!
          Smaken verschillen... en met neon heb je vooral meer lichtopbrengst (in vergelijking met de meeste huidige OVERHYPTE ledtubes)

If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

Working...