Doek uitlichten

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • andy_8829
    • Sep 2005
    • 1

Doek uitlichten

HeeYz..kben nieuw hiero en ii heb een dringende vraag.. en aangezin jullie allemaal lichtfreaks enzo..zijn.. vraag ik het aan jullie.
    Ik ga binnenkort het oude decor van "Puzzeltijd" nabouwen en in dat decor bevind zich ook een doek.. die blauw gekleurt word door licht met de letters PZT die erop rond draaien. http://www.dbbabes.freeweb-hosting.c..._Snappy_02.htm voor een voorbeeld. Waar moet een zoon doek kopen en welke lichten heb ik dan nodig?

Alvast bedankt groetjes andy!
  • speakerfreak
    • May 2002
    • 1446

toch gewoon ``film`` doek? met een beamertje erop en wat horizon bakkies ofzo?
    Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• stekelvarke
      • Dec 2004
      • 1062

welk budget heb je? een beamertje kan leuk zijn, maar movingheads met roterende en verwisselbare gobo's kan ook.
      of een goboprojector met roterende gobo's. Wel moet je die gobo dan nog (laten) maken
      exit night into LIGHT

Comment

• mustang
        • Sep 2005
        • 38

Voor de afbeelding pzt wordt geen gebruik gemaakt van een beamer, maar van mac 250+ movingheadjes met een aparte gobosetting.
        Mooi spul, he?

Comment

• DeMennooos
          • Aug 2000
          • 1416

Thomas PixelLine 110ec's er onder of er boven hangen als horizon verlichting. Scheelt een hoop warmte, stroom en eventueel gewicht.

Bij Alicia Keys gaf het een mooi horzion effect...
          Greetz,

DeMennooos

Stagehands are the infantry of show business

Comment

Working...