Lampje kapot Laguna Prism

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dominator
    • Sep 2005
    • 4

Lampje kapot Laguna Prism

Ik heb het lichteffect Prism van het merk Laguna Light Design gekocht op de afgelopen PA-markt. Het probleem is alleen dat telkens de 2 lampjes die erin zitten kapot gaan, als je het effect een aantal keer aan en uit doet. In het apparaat zit wel het goede lampje!.

KAN IEMAND MIJ HELPEN???

groeten Randy
  • Jaasper
    • Mar 2003
    • 38

Misschien even contact opnemen met firma LAGUNA/HGL in tilburg??
    Daar komt het apparaat immers vandaan......

Gr jasper

Comment

• Dominator
      • Sep 2005
      • 4

Dit had ik al gedaan, maar ik krijg daar een antwoord op waar ik niks aan kan doen!
      eerste e-mail:

Het klopt dat de lamp gevoelig zijn. Er zit helemaal geen electronica tussen
      maar ze zitten direct aan de 220. Dus aan het lichteffect kan het niet
      liggen. Wat je nog zou kunnen doen is voorkomen dat je heel snel het
      lichteffect aan en uit tezetten bijvoorbeeld door een par controller.

Tweede e-mail:

Ik bedoel juist geen controller voor parren want die knippert veel te snel.
      Het beste is het met een dimmerpack aantesturen maar dat is een duurdere
      oplossing ( +/- 300 euro). Een schakelpaneel ( 88 euro )kan ook maar dan is
      de kans dat de lampen sneller kapot groter.

€88 vind ik persoonlijk te veel voor een lamp die ik voor €70 gekocht heb.

Comment

• Dominator
        • Sep 2005
        • 4

Dus kan iemand anders mij hierover nog kunnen helpen. Moet ik er een beter lampen in doen?
        Want de lampen die ik er afgelopen keer in heb gedaan zijn 2 stuks ENH 120v/250 watt van phillips maar die zijn beide keren doorgebrand. Moet ik dan een duurdere nemen, maar hen ik dan wel de zekerheid dat deze lampen het wel houden.
        Groeten randy!

Comment

• Dominator
          • Sep 2005
          • 4

Ik en een paar vrienden geven volgende maand een feest en ik wil dat effect graag gebruiken op dat feest!!

Comment

• Jasper-Lichtbron
            • Jun 2001
            • 2155

Steek er de lamp in die er volgens de specificaties in hoort en probeer het dan. Mocht deze weer stuk gaan stuur je het apparaat terug ter reparatie, want dan is er gewoon iets mis.

Evne voor de zekerheid; ik ken het apparaat niet maar is het uberhaupt wel gemaakt om snel aan en uit gezet te worden? Een apparaat dat je niet op die manier kunt sturen is misschien wel helemaal niet ontworpen met strobo mogelijkheden.

Comment

Working...