JB Stealth Laser

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tofke78
    • Jan 2005
    • 504

JB Stealth Laser

Hallo iedereen

Eerst en vooral, ik ken niks van licht. Ben vooral bezig met geluid. Maar ik ben nogal geïnteresseerd in zo'n stealth laser van JB. Heb ooit es eentje heel even gehuurd en het leek me echt wel iets. Nu is m'n vraag, gaat zo'n ding lang mee? Of duiken er snel problemen op of zo? Wie heeft ervaring met deze volgens mij wel leuke budgetlaser?

Dank bij voorbaat

Kristof
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

De mijne doet toch al zijn tijd in de verhuur. Ik heb wel eens een gebroken blokje gehad waarop de spiegel vastzit (plastic blokje dat op de as van de stappenmotor wordt bevestigd). En ik ken iemand anders die dit ook al heeft gehad. Na herstelling hebben we beiden geen problemen meer gehad (in de fabriek iets teveel spanning op de schroefjes gezet?).
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Controller
      • Apr 2002
      • 745

je zou eens kunnen kijken voor de LT6 van Silverstar (die maken ook de stealth laser ) deze is namelijk DMX te sturen, en de 50mW variant is niet al te duur. Zeker een aanrader voor jou budget kwa prijs zit die bijna gelijk met de stealth

Comment

• Tofke78
        • Jan 2005
        • 504

Hoeft niet per sé DMX stuurbaar te zijn. Misschien als'k genoeg gespaard heb gewoon de Stealth van JB.

Alvast bedankt voor de tips!

Comment

• Controller
          • Apr 2002
          • 745

citaat:Geplaatst door Tofke78

Hoeft niet per sé DMX stuurbaar te zijn. Misschien als'k genoeg gespaard heb gewoon de Stealth van JB.

Alvast bedankt voor de tips!
          Nu is misschien DMX nog niet handig maar misschien in een later stadium wel, bij de LT-6 zit ook een controller bij en later kan je altijd nog op DMX werken met die unit. Ik zou er toch even naar kijken.

Comment

• DJ-Ridoo
            • Jun 2004
            • 48

hoi

heb de stealth laser al veel in werking gezien. onlangs draaiden we in een jeugdhuis waar de Twinscan Laser hing.
            Ik vond de Twinscan indrukwekkender dan de stealth.
            Is wel ietske duurder. [8D]
            Grtz

X-Plosion Events
            DJ's - Parties - Karaoké

Comment

• Controller
              • Apr 2002
              • 745

citaat:Geplaatst door DJ-Ridoo

hoi

heb de stealth laser al veel in werking gezien. onlangs draaiden we in een jeugdhuis waar de Twinscan Laser hing.
              Ik vond de Twinscan indrukwekkender dan de stealth.
              Is wel ietske duurder. [8D]
              Ik vind de Twinscan net als de Stealth voldoende genoeg voor een ruimte van max 25 m2.
              Ik heb de Twinscan ook gezien in een demo maar was daar echt niet kapot van.
              Het is gewoon een 532nm DPSS van 30mW op 2 sets spiegels.
              Maar inderdaad het effect is meer dan een Stealth.
              Maar voor de prijs van een Twinscan heb je ook een LT-6 van 50mW dat is dus al meer dan uit een Twinscan of Stealth komt.

En voor 700 euro heb je ook een Spooky Blue van 10mW, een echte set Galvo en 64 effecten.

Voor welke ruimte wil je hem gaan gebruiken Tofke?

Comment

• Tofke78
                • Jan 2005
                • 504

't is een beetje dom, maar ik heb'm es één keertje gehuurd voor een klein feestje en was wel superleuk. Maar nu zou'k't voor een orkestje gebruiken. Probleem: het is niet altijd donker genoeg om er voldoende effect mee te behalen vermoed ik.

Comment

• Controller
                  • Apr 2002
                  • 745

citaat:Geplaatst door Tofke78

't is een beetje dom, maar ik heb'm es één keertje gehuurd voor een klein feestje en was wel superleuk. Maar nu zou'k't voor een orkestje gebruiken. Probleem: het is niet altijd donker genoeg om er voldoende effect mee te behalen vermoed ik.
                  Meer laser vermogen meer rook

Comment

• DJ-Ridoo
                    • Jun 2004
                    • 48

Een laser zou ik niet gebruiken voor een optreden.
                    Ik vind dat niet passend, ik vind een laser meer iets voor fuiven enzo.
                    Voor een optreden zou ik dan liever 2- tal moving heads op het podium zetten
                    Grtz

X-Plosion Events
                    DJ's - Parties - Karaoké

Comment

• Controller
                      • Apr 2002
                      • 745

citaat:Geplaatst door DJ-Ridoo

Een laser zou ik niet gebruiken voor een optreden.
                      Ik vind dat niet passend, ik vind een laser meer iets voor fuiven enzo.
                      Voor een optreden zou ik dan liever 2- tal moving heads op het podium zetten
                      Dat ligt er aan, ik zou eerder voor 4 units gaan, en dit kunnen natuurlijk ook scans zijn als het gaat om een aanvullend effect.

Comment

• Banned
                        Banned
                        • Dec 2003
                        • 951

JB is een leuke laser ( als je goed zoekt kun je ze voor 449,70 )

Heb nu ook een Laser Fantasy 40mw groen stand alone EN DMX gestuurd.

Dus meer power en funktie's als JB en die kost 430,65

Vind zelf er een mooiere show in zitten.

wil je meer weten kun je me beter prive mailen.

Allebei zijn ze het geld waard.

Comment

Working...