LightJockey CUE indeling

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Controller
    • Apr 2002
    • 745

LightJockey CUE indeling

Ik ben bezig om LJ opnieuw in te delen wegens grote veranderingen.
    Nu moet ik mijn gobo's opnieuw en mijn colors opnieuw en mijn moves opnieuw proggen

nu kan ik wel een cue line pakken voor elke groep fixtures voor de betreffende functies. (ik kom wel uit maar dan is er geen ruimte voor later meer)

of 1 CUE line per functies voor alle groepen

de groepen zijn (kryptons, SCX, 300s,)

Nu zat ik te denken om gewoon 1 CUE te gebruiken voor color
    dat houd in dat ik een berg CUE's ga krijgen om alles geel of een split color te krijgen.
    Het voordeel is dat op dezelfde lijn colorwalks kunnen lopen.

Dit wil ik eigenlijk ook doen met de gobo's

met de moves weet ik het nog niet, daar gebruik ik denk ik wel 3 lijnen voor.

of zeggen jullie alles apart

• Poelmans
    • Feb 2004
    • 804

Voor de gobo's zou ik al geen cue's gebruiken. Daar maak je toch geen programmas mee (of ik alleszinds toch niet, lijkt op niet veel vind ik persoonlijk), dus kan je beter je gobos kiezen met statics.

Kleur zou ik eventueel ook 3 slots gebruiken, kan je lekker onafhankelijk van elkaar kleuren kiezen. Je kan dan ook een T. Cue maken voor een colorchase met _alle_ fixtures te doen, en een lege sequence in de andere 2 slots voor kleuren laden.

Comment

• AJB
      • Jul 2003
      • 2289

Sorry hoor, ken LJ niet, maar ik zou sowieso zorgen dat je gobo's beschikbaar zijn om step effects mee te maken... Dit is een te gek effect, dat je onder elke kleur kan gooien. Ik zou niet gaan voor al te veel kleur-effecten, die kies je beter met de hand (timing is beter, en je voorkomt kermislicht).

Split colors hmmm... da's een van de eerste dingen die ik zou wegflikkeren wegens gebrek aan creatieve toevoeging...

in elk geval succes...

grtz. AJB
      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original