Robe Hazer 400 FT

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Erik steeman
    • Aug 2005
    • 45

Robe Hazer 400 FT

Ik wil in een kleine theaterzaal (300 plaatsen)een Hazer gaan gebruiken. De Robe 400 FT kan ik kopen. Ik wil graag jullie ervaringen met deze machine lezen.
    Alvast bedankt,
    Erik
  • Martijn de Groot
    • Mar 2005
    • 189

Elke zaal is weer anders, ook al die zalen waar 300 man ingaan. De enige die kan bepalen of die machine doet wat jij er van verwacht ben jijzelf. Maak een proefopstelling met wat licht en die hazer (liefst met nog (een)andere hazer(s) erbij, dan kun je zien of dit is wat jij wilt. En anders wordt het gokken, of ik nu zeg dat het een waanzinnig goede machine is of niet.(of iemand anders).
    De betrouwbaarheid van de machine is grotendeels afhankelijk van de juiste olie gebruiken en onderhoud plegen zoals voorgeschreven,dan werken in principe alle nu gangbare rookmachines echt wel behoorlijk.
    Martijn de Groot Product & Application engineer Lightco)
    wat beweegt mensen die licht bewegen?

Comment

• stekelvarke
      • Dec 2004
      • 1062

Robe staat niet echt bekend voor z'n rook (hiermee bedoel ik zeker niet dat het een slechte hazer zouw zijn)
      Maar er zullen weinig mensen zijn die met deze hazer werken. Dus eens kijken dat je niet eens een demonstratie krijgt bij een importuer/winkel.
      exit night into LIGHT

Comment

• johanspijker
        • Jan 2003
        • 32

Volgens mij zijn dit gewoon antari machines.
        dit is waarschijnlijk de x-fazer

Comment

• stekelvarke
          • Dec 2004
          • 1062

en warom denk je dat? Want aan volgens mij hebben we hier niet veel aan.
          Je hebt zeker wel gelijk dat Antari onderdelen in veel machines van andere merken zitten. Maar niet bij alle merken.
          als hij dan toch op een Antari moet lijke zal het wel op de HZ-400 lijken ( http://www.verkoop.licht-geluid.nl/P...ductid=HL60662 ) de behuizing en specs zij allesinds dezelfde.
          exit night into LIGHT

Comment

• Jasper-Lichtbron
            • Jun 2001
            • 2155

Robe en Antari modellen zijn hetzelfde. Er is me alleen verteld dat de interne onderdelen van de Robe's beter zouden zijn. Maar waar je dan zou denken dat ze daarom duurder zijn heb ik al een aantal aanbiedingen gehad van machine's die qua verkoopsprijs een stuk lager uitvielen dan de Antari modellen. De buitenkant is in ieder geval 1-op-1 hetzelfde, zit slechts een ander stickertje op.

Comment

Working...