Handleiding HQ-Power Galaxy 250

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Krisje
    • Aug 2005
    • 1

Handleiding HQ-Power Galaxy 250

Wie o Wie kan mij helpen aan een handleiding van de 'moving heads' van HQ-Power type: Galaxy 250

Sinds kort ben ik in het bezit van deze 'moving heads', maar tot op heden is de werking voor mij nog niet duidelijk.

Zijn deze 'moving heads' toe te passen zonder dmx controller?

(een hoop vragen.... iedere reactie is welkom)

Gr. Kris
  • Gerrit Hurkens
    • Dec 2000
    • 252

Beste Kris,

HQ-Power is een submerk van Velleman. hqpower.com is doorgelinkt naar de velleman site.
    Ik stel voor om velleman eens te mailen of te bellen voor info.

Heb je de scans nieuw gekocht of 2e hands? Bij nieuwe scans zit meestal wel een handleiding bijgesloten. Zo niet, dan zou ik de verkoper eens aanspreken. Bij 2e hands vergeet de verkoper soms de handleiding bij te sluiten. Vraag hem er eens naar. Misschien ligt ie wel ergens op "zolder"

Ow jah, een zoektocht op google met de merknaam en het type levert direct een bruikbare link op, als je de dmx kanalen wilt weten.

Ik laat die moeite graag aan jou over.

Dus.....zoek,bel en SLOT (mod?)
    \"Oeeeeeeehhh, what does this button doooooooo??????\"

Comment

• Studio Moved
      • Dec 2004
      • 75

ik heb de handleiding (want ik heb ook 2 galaxy's:d:d)

wil je enkel de dmx-kanalen weten of zal ik de ganse handleiding doormailen (staat echt niks interessants in)

Je kan de galaxy's ook gewoon stand alone gebruiken. je sluit ze nergens aan en je stopt de stekker in, dan gaat het testprogramma aan; als je galaxy 1 op galaxy 2 (dmx-kabel) aansluit zullen ze hetzelfde doen, dus galaxy 2 zal galaxy 1 volgen

hoe bevalt de galaxy je verder?

grtz
      Studio Moved

Comment

Working...