Licttechnicus cursus

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lonnebol
    • Jul 2005
    • 14

Licttechnicus cursus

Weet iemand waar ik de buurt van Maastricht een lichtcursus kan volgen. Ben 16, dus moet met de fiets of hooguit de bus te doen zijn.
    Mag ook een zaak zijn waar ze met licht werken en waar ik kan meelopen een aantal keren ofzo.

Bedankt!

<gemoved naar licht- gerard>
    Groetjes,
    Gert-Leon
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3148

Cursus weet ik niet zo snel, maar je andere voorstel...
    Er zijn in Nederland redelijk wat amateurtheaters/-theatergroepen, deze draaien met vrijwilligers en nemen nieuwe mensen graag op. Zo ben ik zelf ook begonnen met theater en er valt een hoop te leren!

Helaas ken ik dan weet niets in Maastricht, dus je zal zelf even moeten zoeken. Veel succes!

Comment

• soundcheckfrits
      • Jan 2005
      • 455

of probeer het eens bij een locale discoboer.

of als je mazzel hebt kun je het ook proberen bij een grotere PA bedrijf
      de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• MC Party
        • Sep 2003
        • 481

citaat:Geplaatst door jurjen_barel

Cursus weet ik niet zo snel, maar je andere voorstel...
        Er zijn in Nederland redelijk wat amateurtheaters/-theatergroepen, deze draaien met vrijwilligers en nemen nieuwe mensen graag op. Zo ben ik zelf ook begonnen met theater en er valt een hoop te leren!
        Ken meer mensen die dat gedaan hebben in het theater. Die mochten toen lekker de k*t klusjes gaan opknappen. Mics met papier inpakken / en kleppen stellen (en het zijn zeikerds in het theater [8D]. Hadden dus nog niet echt veel geleerd.

Wanneer jij daar dus als vrijwilliger komt zou ik wel duidelijk maken dat je er bent om te leren en niet om de k*t klusjes op te knappen. (Dat moeten ze maar aan iemand over laten die op de loonlijst staat)

Probeer eens een middelgroot licht- & geluidsbedrijf te vinden die veel met bandjes doet. Hier kan je vaak enorm veel leren over zowel licht als geluid. Gewoon ff telefoonboek erbij pakken voor de adressen en ff langsgaan bij de bedrijven.

Theorie is op dit forum voldoende te vinden;

-> Topics met info over boeken met bruikbare info.
        -> Topics met adressen van sites waar veel bruikbare info te vinden is.
        (en hiervoor hebben we de zoekmachine )
        Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

Working...