de raadselachtige HOG 3

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tom aoc
    • Jul 2005
    • 2

de raadselachtige HOG 3

ff een vraagje zijn er hier eigenlijk mensen die deze tafel al hebben opgevolgd?
    Ik lees hier de meest waanzinnige comentaren en daaruit mag ik opmaken dat deze door veel mensen gewoon worden opgevangen in 'het wereldje' .

Daar wij nu reeds bijna een jaar deze tafel in bezit hebben ,en dus een beetje weet hoe het echt zit , stel ik me deze vraag

en ja , de console is behoorlijk stabiel na de laatste software versie,
    en ja voorheen waren er enkele problemen bij het programmeren, zo ook bij playback.

Maar denken jullie nu echt dat ze bij FPS zo dom zijn om 22N van de meest gekende en begeerde consoles als de hog2 opgeven om dan een console als de hog3 uit te brengen om deze niet beter te maken dan de vorige?

Ik denk het niet,
    Dit heeft gewoon wat tijd en vooral feedback van operators nodig.

1 ding kan ik alvast zeggen , power heeft de HOG3 met overschot en die heb je nodig met de honderden fixtures die je tegenwordig hebt als LED's begint te sturen
    een honderd LED tegels vragen al snel 400 RGBfixtures

Met deze toch een kleine reactie op de vele soms wel vreemde vragen en commentaren op deze console.

ps. ik zeg niet dat deze beter is dan andere zoals GrandMA en dergelijke .

• MJ
    • Mar 2004
    • 140

wat bedoel je precies met opvolgen van deze tafel ?????

Comment

• tom aoc
      • Jul 2005
      • 2

ik bedoel hiermee of er van alle mensen die er hier iets over schrijven ,er ook daadwerkelijk zijn die de evoluties volgen

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5946

Vriendelijk veraoek om een concreet en in helder Nederlands opgestelde vraag/commentaar te plaatsen in de reeds lopende onderwerpen over de wholehog3 console...ik heb redelijk gestudeerd, maar van jouw bericht kan ik werkelijk geen touw vastknopen!

slot door mod, onder verwijzing naar......juist, de search!
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...