compulite animator.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • davy
    • Jul 2005
    • 4

compulite animator.

kan er mij soms iemand zeggen hier hoe ik scanners moet toevoegen op een compulite animator sturing? greetz...
  • stekelvarke
    • Dec 2004
    • 1062

ik neem aan dat je de compulite sturing hebt? en dat er een handlijding zit bijgeleverd?
    exit night into LIGHT

Comment

• G-LiTe
      • Apr 2004
      • 196

Een Compulite Animator?

Waar heb je die nog onder het stof vandaan gehaald?
      De Animator was jarenlang zo een beetje het toonbeeld van een moving lights console tot de whizzkids van de Pig-farm er met het lanceren van hun 'blauw doos' er een einde aan maakte.

Ik weet niet meer precies hoe het werkte, weet wel dat een Animator niet zozeer begrensd wordt door aantal DMX-channels maar gewoonweg door het aantal fixtures. Vroeger was er sprake van: Animator 24, Animator 48, Animator 72 en Animator 96.. waarbij het getal aangaf wat het maximaal aantal moving lights was dat de tafel kon hebben.

Vraag me trouwens af of het uberhaupt mogelijk is om profielen van recente spots in die tafel te krijgen.

Maar zoals ik al zei, ik heb slechts een handvol keren achter een Animator gezeten en dat was dan nog in midden jaren 90

G-LiTe
      Oneindig zijn 2 dingen: het heelal en de domheid van sommige individuen

Comment

• davy
        • Jul 2005
        • 4

ja ik heb diene gekocht in een verhuur bedrijf voor 400 euro en ze hebben mij wijs gemaakt dat da ging
        maar verder heb ik daar niks bijgekregen buiten de flightcase... greetz..davy

Comment

• stekelvarke
          • Dec 2004
          • 1062

een mailtje sturen naar compulite en vragen dat ze de handleiding hebben?
          exit night into LIGHT

Comment

• davy
            • Jul 2005
            • 4

mij hebben ze wijs gemaakt ik weet niet of het waar is maar compulite zou niet meer bestaan. en heb de handleiding maar kunnen downloaden maar daar staat niks van in... greetz davy..

Comment

• kokkie
              • Nov 2003
              • 1166

Compulite bestaat nog wel degelijk, heb namelijk vorig weekend een paar dingetjes mogen doen op de nieuwe vector, puik tafeltje, je zou zo zeggen dat ze met die jongens van pig zijn samengegaan. Maar ja, windows, duurt veel te lang om op te starten, dus niks voor mij.

De animator zit diep in de grijze cellen. Vroeger weleens gezien in de studio's in Hilversum, maar toen mocht ik alleen nog maar kijken. Maar er is vast wel licht uit te krijgen en misschien kan compulite wel helpen.
              Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• keenoncoolstuff
                • May 2003
                • 695

Effe googlen levert op: http://www.lightjockeys.nl/modules.p...=getit&lid=143.
                Weet alleen niet of je precies dezelfde tafel hebt.
                Veel suc6 en plezier ermee...
                All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
                If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• LuxProDeo
                  • Feb 2003
                  • 245

Compulite bestaat inderdaad nog steeds, heeft een hele reeks leuke nieuwe tafels (Vector en D-Lite reeks) en is nog steeds een veelgebruikt merk in theater in NL (er zijn o.a. talloze Photons, Spark4D's, SparkTOPs en Micron 4Ds in NL).

De Animator is natuurlijk wel een antiek beestje. De handleidingen voor 2 modellen staan echter gewoon op de website van Compulite, te vinden via Literature en dan de 'discontinued products' of een soortgelijke kreet.

LuxProDeo

Comment

Working...