Werchter 2005

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • V-lite
    • Jul 2005
    • 4

Ten tijde van 'Clouseau in het midden' hebben ze anders genoeg ledtubes gekocht bij EML...

Greetz...

Comment

• stekelvarke
      • Dec 2004
      • 1062

stekelvarke

zeker weet ik het niet maar ik denk allesinds geen jb. eerder showtec dan(bij clouseau in het midden was het ook showtec en EML dus vandaar mijn vermoeden dat het eerder showtec is). een mailtje naar EML kan uitsluitsel geven.

tuurKE
      Runner-up

Belgium
      Berichten 166
      Berichten - 04/07/2005 : 06:20:31
      --------------------------------------------------------------------------------

citaat:
      --------------------------------------------------------------------------------
      Geplaatst door stekelvarke

zeker weet ik het niet maar ik denk allesinds geen jb. eerder showtec dan(bij clouseau in het midden was het ook showtec en EML dus vandaar mijn vermoeden dat het eerder showtec is). een mailtje naar EML kan uitsluitsel geven.

EML heeft showtec ledtubes, net zoals wij. Alleen hebben zij er 400 waar wij er maar 32 hebben, maar daar kan je al heel wat leuke dingen doen. Ik zoek dus eigelijk vooral kleinschalige projecten, want als je veel van iets hangt kan je ook veel meer laten zien. Mij gaat het vooral om met weinig, of minder, materiaal toch leuke dingen te doen.

Greetz Tuur

Maar wij hebben.......
      .......vooral veel dorst!!

Studio Moved
      Newbie

Belgium
      Berichten 31
      Berichten - 04/07/2005 : 10:01:41

citaat:

bij star academy, welke led-tubes zijn dit? die van JB?? Weet je dit??

het zijn showtecs

Studio Moved

Phlippo Showlights
      Newbie

Belgium
      Berichten 8
      Berichten - 04/07/2005 : 15:43:59

citaat:
      Geplaatst door Studio Moved

citaat:

bij star academy, welke led-tubes zijn dit? die van JB?? Weet je dit??

het zijn showtecs

En het zijn Led-Tubes van ons (Phlippo Showlights dus), we hebben er inmiddels ook een 350 stuks van.

Heel mooie contructies TuurKe!

Yves Melis
      Phlippo Showlights

deze zoude dus volgens dit stukje uit het licht forum foto's-creatief met ledtube komen vanbij philippo.
      huren bij andere bedrijven is niet zo uitzonderlijk, je kan moeilijk alles hebben. de rig van cluseau kwam overigens ook van flashlight (cyberhoist systeem)
      exit night into LIGHT

Comment

• G-LiTe
        • Apr 2004
        • 196

Jongens jongens,

We gaan dit topic toch niet laten ontaarden in een 'wie heeft meeste steken ...' show-off, want als het daar op aan komt heeft toch PRG (Production Resource Group) het meeste steken

Ten eerste moet je in het achterhoofd houden dat er globaal genomen 2 verschillende 'types' van suppliers zijn, als ik het zo even mag stellen. Je hebt de bedrijven die het grootste deel van hun omzet uit dry-rental halen en je hebt bedrijven die het grootste deel van hun omzet uit 'eigen productiewerk' halen. En beide vragen een iets andere aanpak in bedrijfsvoering, ook in je stock en je investeringsbeleid.

Goede voorbeelden van de dry-rental companies zijn: AED-rent, RentALL, Procon en zeker in het recente verleden ook Phlippo showlights. Al worden er onder de frisse wind van Tom en Jim mooie stappen op het productievlak gezet.

Daar waar firma's als EML, Focus, Flashlight, ... meer tot de productioncompanies behoren. Deze laatste kopen vooral 'on-demand' in. Concreet, als een productie x-aantal van y-armatuur behoeft voor een looptijd van z-maand, dan worden deze aangekocht. De dry-rental bedrijven durven al eens x-aantal van y-armatuur kopen om deze dan vervolgens aan te bieden als 'nieuwe aanwinst' en hopen dat er klanten opdagen.

En voor de volledigheid: Het Cyberhoist-systeem van XLNT-inmotion/Verlinde werd door Flashlight verzorgd voor het grid van 'Clouseau In het midden', de concertreeks in 2003. Vorig jaar werd er geen gebruik gemaakt van Cyberhoist.

Maken wel gebruik van Cyberhoist momenteel: Rammstein, Coldplay en Lenny Kravitz. (Voor deze laatste 2 verzorgt Flashlight trouwens ook de volledige lichtsets)

G-LiTe
        Oneindig zijn 2 dingen: het heelal en de domheid van sommige individuen

Comment

Working...