SGM vraagje

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • discomidway
    • May 2005
    • 140

SGM vraagje

Hey mensje,
    Ik ving ergens op dat je de SGM studio 12 & 24 ook als echte life tafel kunt gebruiken.
    Bij mij betekent dat bv:
    Een kleuren chase op een register samen met een shutter aktie en een beweging en dat het samen dan een leuk geheel word.
    Maar hoe doe je dat :S

groeten tom
  • Harmen
    • Sep 2003
    • 379

gefilterd proggen?

rtfm [)]

Comment

• MC Party
      • Sep 2003
      • 481

Idd, strobe/kleuren/(roto)gobo/moves onder verschillende faders wegproggen. Dan kwestie van je keuze openfaden et voila, staat idd al op de forum hoe je dat kan doen.

UTFS dus :-))
      Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• discomidway
        • May 2005
        • 140

Dat dacht ik al da je gefilterd moest programmeren is eik ook best logische.
        Maar moet je die filter nog aan zetten door een bepaalde knop of zo iets in te drukken ???

Groeten Tom

Comment

• Harmen
          • Sep 2003
          • 379

uit mn hoofd hoef je op een sgm alleen bij het programmeren de parameters te selecteren, maar dit zal wel uitvoerig in de handleiding staan.

Comment

• axs
            Moderator
            • Jun 2002
            • 2687

De vragen die gesteld worden zijn duidelijk vragen die voortvloeien uit het NIET doornemen van de manual.
            Een tip om parameters apart te proggen kreeg je al (kan me voorstellen dat zoiets 'nieuw' is voor iemand die nu plots op een tafel met uitgebreide mogelijkheden werkt) nu aan jou om verder uit te zoeken hoe je dat doet. Daarvoor dient een manual.

Hiermee dus een slotje, specifieke vragen over de SGM tafels kunnen trouwens in het desbetreffende SGM-topic.
            If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

Working...