Meatracks

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Banned
    Banned
    • Dec 2003
    • 951

ik zit te denken om die T4 barren aan te schaffen met multiparren ( hoor wel dat het vrij zwaar wordt )

of T4 barren met par 64 Raylight of par 56 met raylight.

Welke raden jullie mij aan ?

Gebruik de barren niet voor frontlicht ofzo maar meer voor disco en backlight.

Comment

• CyberNBD
      • Aug 2000
      • 1318

Als je ze puur voor disco gebruikt zou ik gaan voor par 64 raylight, 500W ofzo, is best universeel inzetbaar in verschillende zalen. Par 56 vind ik persoonlijk vrij snel te weinig licht geven, gebruik ze enkel in hele kleine zaaltjes en als verlichting achter de DJ oid.
      Multiparren tja, naar mijn idee vooral leuk als je je barretjes ook als frontlicht wil gebruiken en voor andere toepassingen dan dixo.
      CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

• Banned
        Banned
        • Dec 2003
        • 951

kan ook par 56 met raylight 500W nemen natuurlijk

Gebruik sindskort de ICOLOR voor front licht en dat werkt prima

Lekker kompakt en veel licht

Comment

• stekelvarke
          • Dec 2004
          • 1062

zoals tom al zij, voor disco heeft het weinig nut om source 4 parren te nemen
          exit night into LIGHT

Comment

• Jasper-Lichtbron
            • Jun 2001
            • 2155

Hoewel het een geheel ander onderwerp is ben ik het wel met Tom eens: PAR64 raylight voor tegenlicht, wanneer je denkt later ook nog eens een wat gevulder totaaltje, frontje of strijkje nodig te hebben zijn multiPARren met een setje goede lenzen toch ook wel erg prettig.

Wij hebben overigens sinds kort 2x DMX 6-bar MultiPAR maar die zijn NIET te tillen in je eentje, absoluut geen aanrader.

Comment

• Harmen
              • Sep 2003
              • 379

ja multiparren lijken mij zeker niet geschikt, sourcefour's echter wel, kijk uit dat je ze niet door elkaar haalt

Comment

• Jasper-Lichtbron
                • Jun 2001
                • 2155

Wat is er mis met een multiPAR 4-barretje? (offtopic)

Comment

• Banned
                  Banned
                  • Dec 2003
                  • 951

multiparren zijn vrij zwaar en voor de kleinere klusjes net iets teveel vermogen vindt ik een set van 2X 4 is toch ff 4,5KW

Is 20A ...................

8X par 56 met raylight 500W is 4kw ( 18A )
                  8X par 56 met raylight 300W is 2400W ( 11A )

Dus ik denk voor de kleine klusjes dat je met 300W versies meer hebt als met 500W ...............

Daarbij geeft raylight een mooiere kleur en bundel dan gewone NSP lampen.

Denk dat voor mij par56 spots beter uitkomen met 300W rl lampen

Bij meerdere barren zeker ook voldoende licht. Ik hoef er geen frontlicht mee te doen

Comment

• Jasper-Lichtbron
                    • Jun 2001
                    • 2155

Maar op de grotere klusjes kun je je 56 barretjes minder goed gebruiken (althans, je had liever meer bij gehad) en voor de kleine klusjes is het natuurlijk gewoon een optie je masterfader wat verder dicht te laten staan. Goed, je moet het uiteraard zelf weten en het heeft 0 met het topic meer te maken, dus open maar een nieuwe als je er over door wilt babbelen.

mods!?

Comment

• stekelvarke
                      • Dec 2004
                      • 1062

multipar is toch hetzelfde als source four par, allen een kopie? voor gewoon disco flikker is een gewone par voldoende, maar bij uitlichten,.. kunnen source four's wel handig zijn, ook zouw het eenbeetje dom zijn om voor elk type feest een andere soort par te gebruiken, beter genoeg Watjes meenemen ,indien nodig kan er steeds gedimt worden. maar dit heeft natuurlijk nog maar weinig met meatracks te maken
                      exit night into LIGHT

Comment

• SpaceyDeeJ
                        • Sep 2001
                        • 876

Ook wij zijn inmiddels hard over nieuwe karretjes aan het nadenken.

Foto's of tekeningen zouden misschien toch handig zijn... wie biedt ?

cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• Banned
                          Banned
                          • Dec 2003
                          • 951

Ik heb ook nog niemand met foto's of tekeningen tegengekomen hier .....

IS het echt zo moeilijk om een nleuke tekening te krijgen ??

Ben er nu nog steeds niet uit om wat te doen.

Wel neem ik par56 met 300W NSP perslampen Heb van verschillende mensen begrepen dat Raylight gevoeliger is met vervoerdus minder lang heel blijven als persglas.

en mijn produkties niet hoger zijn dan 5M is ook een reden denk dat ik 4 barren neem met deze invulling.

Maar goed nu heb ik nog steeds geen goede tekeningen of voorbeelden van meatracks !!!!!!!!

Comment

• luc2366
                            • Jul 2002
                            • 1161

dacht net hetzelfde... zijn die parkarren nog niet geleverd cyberdance? []

Comment

• Watt Xtra
                              • Oct 2004
                              • 1119

rolight heeft aanbiedingen in meatracks, met foto
                              JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• Banned
                                Banned
                                • Dec 2003
                                • 951

HEb je een link van dat ??

Ben net op de site geweest maar bij aanbiedingen krijg je alleen batterijen en bij de zoek service vindt ie geen meatracks

Comment

Working...