Bouwlamp vs par36, par38

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • soundcheckfrits
    • Jan 2005
    • 455

statiefen kosten tgenwoordig ookal geen hol mee (check topic statiefen) duss ik zou ook gewoon een t4 nemen + 4 par 56
    de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• Poelmans
      • Feb 2004
      • 804

Jamaar, als jij professioneel wil overkomen, dan is het dat geld wel waard hoor!

Ik kan je garanderen als ik iemand zou huren voor menne trouw en die komt met bouwlampen af, dat ik die stante pede met zen camionetteken buitenflikker

Comment

• DvE
        • Jul 2004
        • 61

citaat:Geplaatst door Poelmans

Jamaar, als jij professioneel wil overkomen, dan is het dat geld wel waard hoor!

Ik kan je garanderen als ik iemand zou huren voor menne trouw en die komt met bouwlampen af, dat ik die stante pede met zen camionetteken buitenflikker
        jah oke das wel helemaal waar natuurlijk...
        maarjah je moet ergens beginnen toch ?! en het duurt echt nog zolang voordat ik het geld voor parren zou hebben

Comment

• Poelmans
          • Feb 2004
          • 804

je moet zo denken: het duurt minder lang als ik mijn geld niet eerst aan rommel geef

Ofcourse zeg ik nie da ge meteen top of the bill materiaal moet kopen, JB of DAP is ook al goed... Maar bouwlampen en zelf-gesoldeerde velleman dimmers of dergelijke is nu echt geen zicht e

Comment

Working...