Hallo iedereen,
Wij beschikken over een groot aantal t4-barren met multipar 575watters eraan.
Nu hebben wij redelijk wat last van een bzzzz-toon in de front-boxen, doordat deze meestal op dezelfde (stroom)groep staan ..
Nu was mijn vraag of er een manier bestaat om de welgekende t4-barren te ontstoren?
Ik begrijp natuurlijk wel dat voor het geld je ervoor betaald, je geen kwaliteit van losse avolites dimmers of iets dergelijks kan verwachten, dus echt 100% stoorvrij krijg je deze toch niet denk ik. Maar iedere stap in de goeie richting is meegenomen.
Alvast erg bedant!
Wij beschikken over een groot aantal t4-barren met multipar 575watters eraan.
Nu hebben wij redelijk wat last van een bzzzz-toon in de front-boxen, doordat deze meestal op dezelfde (stroom)groep staan ..
Nu was mijn vraag of er een manier bestaat om de welgekende t4-barren te ontstoren?
Ik begrijp natuurlijk wel dat voor het geld je ervoor betaald, je geen kwaliteit van losse avolites dimmers of iets dergelijks kan verwachten, dus echt 100% stoorvrij krijg je deze toch niet denk ik. Maar iedere stap in de goeie richting is meegenomen.
Alvast erg bedant!

dimmers stoorden enorm op het geluid. heb toen gewoon de stoorzender gezocht en dit was een video die aangesloten was op het mengpaneel om het geluid van de opname te horen. de video was niet geaard en ik heb toen de massa van de rca aansluiting die uit de video komt geaard. gewoon met een draadje deze aan de aarde van een blokje gehangen....
Comment