Hoi,
Als ik een dimpack voor meerkleuren LEDs aansluit op de Behringer EUROLIGHT, merk ik dat het faden erg schokkerig gaat. De processor van dit ding is gewoon te traag om fatsoenlijk DMX te generen. Ik heb ooit een oude zero88 aangesloten en daar was het probleem niet.
De Behringer is dan ook gemaakt om PAR’s te sturen, en dan merk je dat niet natuurlijk. LEDs reageren véél sneller dan lampen. Bij shutters en spiegels van scanners kan ik me voorstellen dat je ook dit probleem zal hebben.
Ik zou graag een andere tafel kopen. Nu is mijn vraag de volgende:
Is dit een probleem dat bij meerdere tafels voorkomt of enkel bij behringer
?
Is dit het verschil tussen een tafels die geschikt zijn voor scan’s en tafels die niet geschikt zijn?
Welke tafel is aan te raden.
Groeten!
Als ik een dimpack voor meerkleuren LEDs aansluit op de Behringer EUROLIGHT, merk ik dat het faden erg schokkerig gaat. De processor van dit ding is gewoon te traag om fatsoenlijk DMX te generen. Ik heb ooit een oude zero88 aangesloten en daar was het probleem niet.
De Behringer is dan ook gemaakt om PAR’s te sturen, en dan merk je dat niet natuurlijk. LEDs reageren véél sneller dan lampen. Bij shutters en spiegels van scanners kan ik me voorstellen dat je ook dit probleem zal hebben.
Ik zou graag een andere tafel kopen. Nu is mijn vraag de volgende:
Is dit een probleem dat bij meerdere tafels voorkomt of enkel bij behringer
? Is dit het verschil tussen een tafels die geschikt zijn voor scan’s en tafels die niet geschikt zijn?
Welke tafel is aan te raden.
Groeten!

Comment