3D Visualisatie vraag

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • martijns
    • Feb 2005
    • 120

3D Visualisatie vraag

Hallo,

Ik ben al enige tijd opzoek naar een beursgebouw in WYG of CAD vorm.
    Het is mij nog steeds niet gelukt om deze te vinden. Het gaat mij hoofdzakelijk om de draagconstructie van het dak (dakspanten e.d.)
    En hij moet wel in 3D zijn of makkelijk converteerbaar naar 3D.

Ik hoorde van AJB dat er een database was met allerlei CAD objecten, maar hij wist niet meer hoe deze heet.

Kan iemand mij uit de brand helpen?

Alvast bedankt,

Martijn

• LJ Tom
    • Nov 2003
    • 202

je hebt de i-drop van ldassistant : http://www.ldassistant.com/idrop/index.htm

Weet niet of daar ganse gebouwen in staan, vrees er een beetje voor.
    Heb zelf wel tekeningen van staalbouw gebouwen-hal, maar dit zijn 3D tekeningen in een 2D omgeving. Dit komt door een overzetting van het programma x-steel naar acad.
    Groeten

Tom Venken

Comment

• axs
      Moderator
      • Jun 2002
      • 2687

If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• martijns
        • Feb 2005
        • 120

eens even gekeken op beide sites! De eeste van LJ Tomis meer voor tenten en overige libary items ook wel erg handig trouwens!! bedankt!

En de tweede van Axs (andere tom[]) is volgestampt met allerlei 3D gebouwen welke vaak in 3DS vorm zijn, voor mij geen probleem want ik heb het pakket, maar voor mensen die het niet hebben is het lastig! Maar moet zeggen dat dit erg strak in elkaar zit!! ik importeer het even in 3DMax en convert het direct naar ACAD zodat ik het vervolgens direct in WYG kan importeren! Erg mooi!

Maar heb er verder nog geen beursgebouwen in kunnen vinden helaas

Maar iig toch erg bedankt! erg handige sites voor mij

Misschien nog meer mensen die me hieraan zouden kunnen helpen?

Comment

• LichtNichtje
          • Nov 2004
          • 220

Als je handig bent in Autocad of 3DStudioMax, kun je ze ook zelf tekenen

PS: Moet je wel veel tijd hebben [)]

Comment

Working...